یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد: اقدام اخیر برخی ورشکستگان سیاسی آمریکا در «تروریسم شویی» و تقدیس شرم آور سرکرده تروریست منافقین و مزدور صدام جنایتکار، چهره دروغین حقوق بشری آمریکا را شفاف‌تر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر اجرایی رویداد ملی هنری «جان فدا»، سردار سلیمانی را شخصیتی وحدت بخش دانست و گفت: در شرایط امروز نیازمند افرادی همچون این شهید هستیم و با برگزاری رویداد «جان فدا» سعی می‌کنیم ابعاد شخصیتی و سبک زندگی سردار سلیمانی را به نمایش بگذاریم.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس داوری فوتبال ایران از عملکرد محمدحسین زاهدی‌فرد و کمک‌هایش در دربی 99 تمجید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اصغر فرهادی در حساب اینستاگرام خود از ترانه علیدوستی اعلام حمایت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امروز (سه‌شنبه) 29 آذر ماه در نشست بغداد 2 در امان پایتخت اردن طی سخنانی عنوان کرد: بسیار خوشوقتم که فرصت حضور مجدد اینجانب در جمع رهبران و مقامات عالی رتبه کشور‌های منطقه در نشست دوم همکاری و مشارکت بغداد فراهم شد. امیرعبداللهیان از دولت و ملت اردن هاشمی به خاطر میزبانی این اجلاس و مهمان نوازی شان قدردانی کرد...

وب‌گاه ورزش سه

رومن آبراموویچ، مالک سابق چلسی، که مجبور به واگذاری این باشگاه شد قصد دارد در شهر استانبول ساکن شده و یکی از باشگاه‌های فوتبال ترکیه را خریداری کند.

وب‌گاه ورزش سه

قضاوت گروه داوری دربی 99، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بی‌تقوایی مدیران بیشترین ضربه را به انقلاب وارد می‌کند در حالی که شخص با تقوا با هر فکر سیاسی وجودش موثر است.

وب‌گاه عصر ایران

در همان ساعات اولیه سه دستور ویژه مبنی بر انجام درمان مرحوم، رسیدگی فوری بدون هیچگونه ملاحظه و تکریم خانواده مهسا امینی صادر شد و به همکاران در مجموعه انتظامی تاکید کردم که مهسا امینی همچون دختر من است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: مسئولان نظامی متوجه نقشه شوم دشمن شدند و پس از آن همه نیروها بدون سلاح حضور پیدا کردند تا نقشه کشته سازی خنثی شود.

وب‌گاه عصر ایران

امسال ورود یک هزار نخبه به دستگاه های دولتی کلید خورد که مشتری اصلی آن را وزارت نیرو تشکیل می دهد و امیدواریم سال آینده این عدد به 5 هزار نفر برسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «اسماعیلی قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در اولین سالگرد شهادت سردار شهید حسن ایرلو که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: امروز سالگرد شهیدی است که تمام عمر ارزشمند خود را در راه انقلاب اسلامی با مجاهدت در صحنه‌های مختلف گذراند. سردار قاآنی با اشاره به رشادت‌های شهید ایرلو بیان کرد: شهید ایرلو از دوران نوجوانی با...

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس با فرمانده جدید ارتش کشور پاکستان بر ادامه همکاری‌های گذشته در حوزه امنیت مرزی و مقابله با تروریست‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

نشست خبری رویداد ملی هنری «جان فدا» به پاسداشت مقام شهید حاج قاسم سلیمانی و روایت بخشی از ابعاد شخصیتی این شهید والامقام از زبان هنر برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت گفت: افزایش نرخ دلار و خودرو مقطعی است و کسانی که برای افزایش قیمت دلار تلاش می‌کنند تکلیف خود را با مردم و حاکمیت مشخص کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در میان پرچم های بزرگ استقلال و پرسپولیس در طبقه اول ورزشگاه آزدی، بنر بزرگی از چهره شهید حاج قاسم سلیمانی هم قرار گرفته است.