یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس امروز به دنبال احقاق حق مظلومان است و چه بسا در این راه بسیاری از کارکنان ایثارگر و فداکار جان خود را برای آرامش و آسایش مردم شریف ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه گفت: انتظار نداریم که از خاک عراق، هیچ تهدیدی متوجه همسایگان شود.

خبرگزاری مهر

وزیر خارجه کشورمان، با اشاره به مذاکراتش با جوزپ بورل، گفت: به ایشان گفتم که ما با رعایت خطوط قرمز و متون پیش رو، آماده جمع بندی هستیم.

وب‌گاه ورزش سه

هفته دوازدهم لیگ برتر با برگزاری نود و نهمین دربی پایتخت به پایان خواهد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه سان با انتشار ویدئویی از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هنگام پیاده شدن از هواپیما نوشت که به نظر می‌رسد رهبر روسیه متزلزل و ناپایدار از هواپیما خارج می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر هنری رویداد ملی «جان فدا» گفت: رویداد ملی جان فدا از 30 آذرماه به مدت 3 روز با حضور 250 هنرمند در حرم مقدس امام رضا (ع) برگزار خواهد شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار قاآنی گفت: ما تنها مکتبی هستیم که تمام رهبران ما به شهادت رسیدند و در راه مقاومت در برابر مستکبران جهان جان شیرین خود را فدا کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با حضور شیخ دیاباته زودتر از استقلال وارد ورزشگاه آزادی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار قاآنی گفت: دشمنان اصلی هم دشمن های جنایتکار و رژیم صهیونیستی هستند و بقیه مانند عربستان تفاله هستند و ارزش دشمنی ندارند و کمترین هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن هاشمی، در نامه‌ای به رئیس جمهوری از ارائه طرحی برای حمایت از اقشار کم درآمد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار قاآنی با بیان اینکه آمریکایی و اروپایی ها به دلیل روحیه نامردی مرد میدان جنگ نیستند و صحنه اصلی را باخته اند، اظهار داشت: آمریکا در میدان اصلی عرضه ندارند و دائماً شکست می خورند و این شعار نیست.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید سلیمانی تنها شهید مدافع حرم نیست، بلکه شهید تمدن سازی نوین جهان اسلام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: خوشبختانه طی یکسال اخیر مجدداً به بخش مسافری راه‌آهن بها داده شده است و تعداد مسافران ریلی امسال در مقایسه با سال گذشته، بیش از 50 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

العیساوی یکی از رهبران الحشد الشعبی گفت که به پاس فداکاری های شهید سپهبد سلیمانی ما خواهان دادن تابعیت عراقی به وی و همرزمانش هستیم.