یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با فرمانده جدید ارتش پاکستان بر لزوم توسعه همکاری‌های دفاعی و امنیتی تاکید کرد و از وی خواست تا به تهران سفر کند. ارتشبد منیر هم از سرلشکر باقری خواست تا به اسلام‌آباد سفر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در طرح جدید مجلس بزرگ‌نمایی اخبار جرم محسوب شده وچارچوب‌هایی در این طرح در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی سپاه قدس انقلاب اسلامی گفت: اینها قدرت که هیچ، عقل خودشان را هم از دست داده اند. همه کشورهای اروپایی جمع شده اندو گفته اند این تحفه روسپی و جنایتکار (مریم رجوی)، پیشنهاد ما برای ریاست جمهوری ایران است؛ این هنر آمریکا و کشورهای اروپایی است. دشمنان یکی یکی همه خواهند خورد./ دانشجو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در تماسی تلفنی، انتصاب فرمانده جدید ارتش پاکستان را تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: انتخاب‌ها و انتصابات غلط به معنی ترویج فساد در مجموعه شهرداری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه در نشست بغداد -2 در بحرالمیت اردن، در سخنرانی خود گفت: امنیت، امری وارداتی و خریدنی نبوده و قابل گزینش از منطقه‌ای به منطقه دیگر نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: علاءالدین بروجردی، رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: امروز هم با اینکه سیاستگذار کلان نظام طبق قانون اساسی مقام معظم رهبری است و ایشان بارها و بارها دستور اکید در ضرورت تقویت نگاه به شرق حتی در صورت عادی سازی کامل رابطه با غرب داده اند اما کسی گوش نداده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار حاجی‌زاده گفت: مسئولان نظامی متوجه نقشه شوم دشمن شدند و پس از آن همه نیرو‌ها بدون سلاح حضور پیدا کردند تا نقشه کشته سازی خنثی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نیمه نخست شهرآورد نود و نهم پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس با تساوی یک بر یک همراه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست بغداد 2 با تاکید بر لزوم گفت‌وگو و همکاری میان کشورهای منطقه گفت که امنیت وارداتی و یا خریدنی نیست.

خبرگزاری دانا

مراسم رونمایی از کتاب «زمین های مسلح» به نویسندگی گلعلی بابایی از مجموعه کتاب های خاطرات لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در مجموعه دوکوهه برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که اقتصاد روسیه در برابر تحریم‌های اعمال شده توسط ایالات متحده و متحدانش تا حد زیادی بهتر از انتظارات ایستاده است، بازار سهام تصویر متفاوتی را ترسیم می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد می‌گوید رهبر معظم انقلاب در برابر هجمه رسانه‌ای دشمن، دستور به بازآرایی رسانه‌ای دادند، ایشان فرمود دشمن به دنبال قبضه افکار عمومی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: میزان صدقات مردمی کمیته امداد از ابتدای امسال تا پایان آبان نسبت به مدت مشابه سال گذشته؛ 18 درصد رشد دارد.

خبرگزاری تسنیم

مسئول ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: ما این روزها به حاج قاسم بیشتر احتیاج داریم. باید بدانیم ترویج حاج قاسم یعنی ارتقای معنویت جامعه.