یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: خوشبختانه طی یکسال اخیر مجدداً به بخش مسافری راه‌آهن بها داده شده است و تعداد مسافران ریلی امسال در مقایسه با سال گذشته، بیش از 50 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری دانا

رئیس بسیج حقوقدانان از راه اندازی 50 هزار کانون صلح و سازش در پایگاه های مقاومت مساجد و محلات خبر داد و گفت: این طرح از طریق آموزش توانمندسازی و صدور مجوز داوری و میانجیگری فرآیند صلح و سازش را تسهیل کرده و زمینه کاهش ورودی های پرونده به دستگاه قضا را فراهم می سازد.

خبرگزاری تسنیم

شیخ دیاباته مهاجم خارجی مصدوم پرسپولیس همراه این تیم وارد ورزشگاه آزادی شد.

خبرگزاری تسنیم

رییس ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی در وزارت ارشاد و عرصه فرهنگی کشور گفت: روابط عمومی‌ها در وزارت ارشاد مدافع یک ساختار هستند و باید سپر دفاعی مأموریت‌ها و اهداف سازمان باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان اصلاح طلب با تمرکز بر مسئله مجازات آشوبگران و تلاش برای توقف اعدام ها، خوراک مدنظر دشمن در اعمال تحریم های حقوق بشری را تأمین می کند.

خبرگزاری دانا

نخستین سالگرد شهادت سردار حاج حسن ایرلو سفیر پیشین جمهوری اسلامی ایران در صنعا پایتخت یمن، عصر سه شنبه با حضور مسئولان لشکری و کشوری در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای پیشران بودن و بسنده نکردن به یک گروه پیشرو و موفق می‌توان از مسیر آموزش استفاده کرد و به جریان گسترده اجتماعی جذاب تبدیل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه راه‌حل رفع مشکلات اقتصادی رونق تولید است، گفت: باروی کار آمدن دولت سیزدهم رشد اقتصادی کشور از صفر درصد به 4 درصد رسیده و با اقدامات امیدبخش و جراحی‌های بزرگ اقتصادی دولت، نوید آینده روشنی برای ایران می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحلیل حوادث اخیر نشان می‌دهد جریان برانداز هرچه در توان داشت را به میدان آورد تا بتواند نظام اسلامی را سرنگون کند اما هرچه ماجرا پیش رفت شعله اغتشاشات فروکش کرد. علت چیست؟

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی قدس سپاه، تاکید کرد: هرکس یک روز کار رسانه‌ای علیه ما کرده باشد یک روز ضربه اش را خواهد خورد و روزی می‌رسد که آنها می‌بینند هیچ چیز برای آنها باقی نمانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عمامه‌پرانی‌ها بزرگنمایی می‌شود هر چند که وجود دارد افزود: البته قبل از انقلاب هم اراذل و اوباش این کارها را می‌کردند و و امروز مردم با غیرت با افرادی که دست به این اقدام می‌زنند برخورد می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده هوا فضا سپاه گفت: عملیات برق آسای نیروی مقتدر زمینی سپاه به مقر تروریست های گسیل شده از اقلیم شمال عراق، پیش دستانه بود که دشمنان هم متوجه شکست خود شدند.

خبرگزاری مهر

سردار مقدم‌فر گفت: در ماه‌های گذشته در کشور یک جنگ رسانه‌ای و شناختی تمام عیار جریان داشت و ما چون شناخت چندانی از آن نداشتیم ضربه خوردیم. باید درک خود از این جنگ را بالاتر ببریم.

خبرگزاری مهر

فراخوان نهمین هم‌اندیشی سالانه دانشجویان و دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور با عنوان «برای ایران؛ بررسی و ایجاد زمینه‌های گفتگو و تعامل تحصیل‌کرده‌های خارج از کشور» اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از رهبران الحشد الشعبی خواستار دادن تابعیت عراقی به شهید سلیمانی به پاس فداکاری هایش برای این کشور شد.