یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه راه‌حل رفع مشکلات اقتصادی رونق تولید است، گفت: باروی کار آمدن دولت سیزدهم رشد اقتصادی کشور از صفر درصد به 4 درصد رسیده و با اقدامات امیدبخش و جراحی‌های بزرگ اقتصادی دولت، نوید آینده روشنی برای ایران می‌رود.

خبرگزاری مهر

بانک تجارت با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در سال 1401 از طریق اعطای تسهیلات در قالب‌هایی همچون وام ازدواج، فرزندآوری، ودیعه مسکن، اشتغال خانگی و... فراتر از گذشته وارد شده است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای ورزش معاونت صدا گفت: با تجربه خوبی که از راه‌اندازی رادیو جام جهانی کسب کردیم امیدوارم در رویدادهای بزرگ ورزشی همچون مسابقات المپیک از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس آخوندی فعال سیاسی و وزیر پیشین راه و شهرسازی در کانال تلگرامی خودنوشت: جناب خاتمی رهبر معنوی جریان متشکل اصلاح‌طلبی است و بنابراین، مخاطب قراردادن ایشان به‌معنی مخاطب قراردادن تمام جریان‌های اصلاح‌طلب است و نه یک شخص خاص. در مورد جناب نبوی نیز ایشان رییس جبهه‌ی اصلاحات می‌باشند. بنابراین، افزون بر شرافت شخصی، سوابق سیاسی ایشان دارای سمت رسمی در این جریان سیاسی هستند. پس مخاطب قرادادن...

خبرگزاری مهر

جشن یلدای فاطمی برای کودکان کار و خیابان منطقه 20 و 11 مراکز پویا شهر به مناسبت فرارسیدن شب یلدا و تقارن با ایام فاطمیه برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهدی اسماعیلی درباره‌ی بحث تحریم جشنواره‌های فجر از سوی برخی هنرمندان گفت: هر کسی که عنوان هنرمند را دارد، دلش با منافع ملی پیوند خورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری مذاکرات احیای برجام انجام نگرفته و ایران باید همکاری لازم برای توافق را انجام دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو نشست تخصصی مدیران روابط عمومی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. مقدم‌فر، مدیر بنیاد حفظ و نشر ارزش‌ها و آثار شهید حاج قاسم سلیمانی در این نشست گفت: امروز جنگ ما جنگ ادراکی است. جنگی که بر اساس واقعیت و حقیقت، قضاوت نمی‌کند. اینجا سرعت و دقت و ساخت روایت مهم است. روابط عمومی باید این عرصه را بشناسد. جنگ، جنگ فریب افکار عمومی است. او بیان کرد در...

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: رهبر معظم انقلاب با تهاتر نفت برای پیشبرد پروژه‌های ریلی و ترانزیتی موافقت فرمودند و اجرای این نیاز بود دولت آیین نامه مربوط به این را تدوین کند که به‌زودی در دولت هم مصوب خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار مقدم‌فر درباره شخصیت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم شهیدی است که خداوند فرستاد و به تعبیر حضرت آقا به مکتب تبدیل شد.

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد گفت: کشور در این روزها درگیر جنگ و تروریسم رسانه‌ای و شناختی گسترده قرار دارد. بمب و سلاح دشمن در این جنگ تحریف است و ما باید فریضه جهاد تبیین را در اولویت برنامه‌ها بگذاریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارشاد درباره‌ی بحث تحریم جشنواره‌های فجر از سوی برخی هنرمندان گفت: «هر کسی که عنوان هنرمند را دارد، دلش با منافع ملی پیوند خورده و هنرمندان هیچ‌وقت به دنبال کناره‌گیری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیستند.»

خبرگزاری دانا

پژوهشگر پژوهشگاه برن سوئیس با اشاره به اینکه متاسفانه به مسئله فضای مجازی یک نگاه ساده و سطحی وجود دارد، گفت: رقم زدن اقتدار و اعتبار و آینده کشور با فضای مجازی است.