یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه گسترش

جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ علیه‌السلام این حادثه تلخ را موجب داغدار شدن دلها اما ماندنی در تاریخ ایران خواندند و با تأکید بر رسوا شدن دستهای پشت پرده این خباثت یعنی امریکایی‌های کینه توز و بوجود آورنده داعش، خاطرنشان کردند: دستگاههای فرهنگی و هنری باید این حادثه با عظمت را همچون قضیه عاشورا و سایر مسائل تاریخی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با مراجعه به اینفوگرافیک زیر آشنایی بهتری با گلزنان تاریخ دربی خواهید داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرارو از بستری شدن مدیر مسئول روزنامه «جمهوری اسلامی» خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آرتین سرایداران کودکی که در حادثه تروریستی شیراز پدر و مادر و برادرش شهید شدند، در حسینیه امام خمینی (ره) حضور یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذرماه 1362، هفت ماه از دستگیری شبکه مخفی نظامی حزب توده در اردیبهشت‌ماه می‌گذشت که دادگاه آنها آغاز شد. ضربه اردیبهشت‌ماه، نتیجه و پیامدِ ضربه‌ی اول اطلاعات سپاه در بهمن ماه 1361 بود که سران حزب و تعدادی از اعضای اصلی حزب دستگیر شده بودند.

خبرگزاری دانا

سخنگوی اقتصادی دولت امروز در نشست خبری خود با اشاره به اقدامات بانک مرکزی برای کنترل تورم گفت: این بانک تدابیری داشت تا در راستای کمیته رصد تورم پایش خلق پول شبکه بانکی را کاهش دهد و از کاهش 7 درصدی مالیات بر تولید برای دومین سال متوالی و رشد میانگین 20 درصدی حقوق کارمندان دولت در لایحه بودجه 1402 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد: شیوه جدیدی برای پرداخت یارانه خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حضرت آیت الله خامنه‌ای ترور زائران را متفاوت از سایر حوادث تروریستی و موجب رسوایی مضاعف دشمن دانستند و گفتند: علاوه بر عاملان جانی و خیانتکار، پشتیبانان اصلی و بوجود آورندگان داعش نیز در این جنایت شریک هستند.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا، به موضوعات مختلفی در خصوص فسادستیزی، راهکارهای مبارزه با فساد، انتصابات و عدم به‌روزرسانی سامانه "شفافیت" در مجموعه شهرداری تهران پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: اکرمی می‌گوید: این درست نیست که همه کارها را به طور ضربتی جلو ببریم و با دستور نظرمان را به دیگران القاء کنیم. مثلا درباره حجاب اول باید با حوصله احکام حجاب را توضیح می‌دادیم و بعد از امر به معروف، نهی از منکر می‌کردیم و همچنین سیستم تشویق و تنبیه را در رفتارمان اعمال کنیم.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و این نهاد باعث افتخار کشور است، چون کارکنان آن خدمتگذار بهترین مخلوقات خداوند هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: رهبر معظم انقلاب با تهاتر نفت برای پیشبرد پروژه‌های ریلی و ترانزیتی موافقت فرمودند و اجرای این نیاز بود دولت آیین نامه مربوط به این را تدوین کند که به‌زودی در دولت هم مصوب خواهد شد.