شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی دارای مخاطبانی است که تشنه معارف ناب با ادبیات دانشگاهی هستند می‌توان این معارف را با بیان هنرمندانه به نسل امروز انتقال داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس حوزه هنری خوزستان گفت: مراسم اختتامیه کاروان هنری روایت حبیب در اهواز برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن درخواست از جامعه بین‌المللی برای مقابله با ایران، تهران را تهدیدی برای تل‌آویو خواند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی خبر داد.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد: سازمان‌های ضدجاسوسی با آمادگی و تمرکز کامل، فعالیت سرویس‌های ویژه بیگانه را پایان دهند و خائنان و جاسوسان و انحراف‌طلبان را به‌سرعت شناسایی کنند.

وب‌گاه عصر ایران

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه افراد نباید برای خداوند شریک قائل شوند، گفت: متوسل شدن به افراد عادی برای پیشگویی یعنی ما برای خداوند شریک قائل شده‌ایم و از لحاظ شرعی مشکل دارد و نوعی شرک محسوب می‌شود.

وب‌گاه منیبان

این مرجع تقلید تاکید کرد: در این قانون مهم اسلامی که درباره محاربان وارد شده چون نحوه این جرم و جنایت بسیار متفاوت است و همه محاربان مسلماً یکسان عمل نمی کنند و یکسان نیستند طرز مجازات آنها نیز متفاوت ذکر شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی و ایرانی توسط این سازمان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره فعالیت گروه‌های معاند و ضدانقلاب در اغتشاشات اخیر کشور اظهارکرد: مسئولان رژیم صهیونیستی چند روز گذشته اذعان کردند که اغتشاشات اخیر با شکست مواجه شده است؛ دولتمردان آمریکا نیز خودشان به این نتیجه رسیده‌اند که با این قبیل اقدامات نمی‌توانند به نتیجه برسند و پیغام‌هایشان...

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نویسنده برنامه «ایران ناب» گفت: شنیدن و نوشتن قصه زندگی انسان‌های موفق فصل مشترک این برنامه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاره هلندی پرسپولیس یک روز قبل از بازی حساس برابر استقلال تهران را ترک کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در سفر رئیس‌جمهور چین به تهران در دوم بهمن 1394 چه گذشت؟ آیا نحوه استقبال دولت حسن روحانی از شی جین پینگ عامل رویگردانی از ایران بود که 7 سال بعد، در بیانیه مشترک سران چین و شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایرانی پس از سفر او به ریاض آشکار شد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وقت مراسم و تشریفات دفتر رئیس‌جمهور دولت یازدهم گفت: پروتکل استقبال از رئیس‌جمهور چین در فرودگاه نیز همانند سفرهای دیگر سران به تهران بود. از دوره‌های قبل ریاست‌جمهوری، استقبال رئیس‌جمهور از همتای خود در فرودگاه منتفی شده بود که مطابق آن یکی از وزرا به استقبال مهمان می‌رود و هیات چینی پیش از انجام این سفر از آن مطلع بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«من به طور مشخص به ایران و سلاح‌هایی که این کشور در اختیار روسیه قرار می‌دهد فکر می‌کنم. در این مورد باید بسیار قدرتمندانه عمل و آن را محکوم کنیم چنانکه در سازمان ملل چنین کرده‌ایم.»

خبرگزاری مهر

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، ارتقاء و عمق‌بخشی به فرهنگ دینی را یک ضرورت در این جمعیت عنوان کرد و گفت: امروز نیازمند ارتقای سطح اخلاق در جامعه هستیم.