شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی قوه قضائیه گفت: از نتایج سفر دادستان کل فدراسیون روسیه این بوده که شش ایرانی محبوس در زندان‌های روسیه به زودی به کشور مسترد می‌شوند و استرداد شش زندانی دیگر نیز در حال بررسی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علم و صنعت، در مراسم روز پژوهش دانشگاه علم صنعت ایران، «ناحیه نوآوری علم و صنعت»، با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور، سلیمانی قائم مقام وزیر علوم و رئیس مرکز هیات‌های امنا و هیات ممیزه وزارت علوم، خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف، ذوالفقاری رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی، صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس امروز در حالی برابر استقلال قرار خواهد گرفت که بعد از مصدومیت شیخ دیاباته در بازی دوستانه با سپاهان، حالا یورگن لوکادیا را هم در اختیار ندارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد گفت: نظام تعلیم و تربیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت حوزه و دانشگاه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

خبرگزاری مهر

رهبرانقلاب اسلامی، ترور زائران را متفاوت از سایر حوادث تروریستی و موجب رسوایی مضاعف دشمن دانستند، و تاکید کردند: حادثه تروریستی شاهچراغ موجب رسوایی آمریکایی‌های منافق شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی شیراز، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

وب‌گاه فرارو

«یورگن لوکادیا از ایران رفت». این خبر ِعجیبی است که باشگاه پرسپولیس را پیش از دربی با بحران و شوک عجیبی روبه‌رو کرده است. باشگاه پرسپولیس چنان با رفتن لوکادیا سردرگم شده که با انتشار اخباری عجیب و غریب و البته متناقض، حواشی این «رفتن» را افزایش داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری مهر

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: صنعت پتروشیمی حدود 12 میلیارد دلار خوراک تحویل‌شده به این صنعت در سال گذشته را به حدود 23 میلیارد دلار محصول با ارزش تبدیل کرده است.

خبرگزاری مهر

ماهشهر - مدیرکل بنادر خوزستان گفت: میانگین خروج کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) روزانه به وسیله یک هزار و 900 کامیون رسیده که با رشد 40 درصدی نسبت به گذشته همراه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش ملی تبیین سیاست‌های رسانه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر از ساعت 10:30 امروز سه‌شنبه 29 آذر با سخنرانی فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار حمیدرضا مقدم فر، رئیس ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع باغ زیبا برگزار...