شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محسن هاشمی گفت: از آقای رییسی و سایر مسئولان اجرایی وتقنینی می خواهم که با تامل به حوزه های گوناگون بنگرند، شاید مشکلی را دیدند و برایش راه حلی داشتند که وضعیت فردا را اگر از امروز بهتر نمی کند، بدتر نکند.

خبرگزاری مهر

اهواز - ویژه برنامه های کاروان «روایت حبیب» در روستای آلبوناظر در شادگان اجرا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: قیمت خودروهای داخلی نسبت به روز گذشته با افزایش اندکی به‌روز رسانی شد اما نسبت به سه شنبه هفته گذشته محصولات ایران خودرو حدود 35 و سایپا 25 میلیون گران شدند. کاهش سرعت روند صعودی شدن قیمت خودرو به دومین روز متوالی رسیده است، حال باید منتظر ماند و دید که به زودی ترمز افزایش قیمت خودرو کشیده می‌شود یا خیر.

خبرگزاری مهر

در مراسم روز پژوهش دانشگاه علم صنعت ایران، «ناحیه نوآوری علم و صنعت» با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دیگر مسولان افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران از اجرای برنامه «نجات جان مادر» در 4 بیماستان امام خمینی، بهارلو، ضیائیان و شریعتی خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - شاخص کیفی هوا در بیشتر شهرهای خوزستان در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌های سنی و گروه‌های حساس قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

همایش ملی تبیین سیاست‌های رسانه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، فرشاد مهدی‌پور، حمیدرضا مقدم‌فر و سپهر خلجی امروز سه شنبه 29 آذر در باغ زیبا برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

حتی در حوزه دفاعی و انرژی هسته ای هم به دلیل تحریم های ظالمانه و کارشکنی ها و حملات سایبری و تروریستی، آسیب ها واخلال هایی در روند پیشرفت دولت های گذشته ایجاد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مردم سالاری نوشت: وقتی قدرت و مسئولیتی نداشته باشی، راحت می‌توانی اعتراض و انتقاد کنی. این مصداق بارز همان ضرب المثل معروف است که می‌گوید: بیرون گود نشسته و می‌گوید لنگش کن! حکایت وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت رئیسی و برخی از منتقدان دولت گذشته هم همینطور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است. قطار استیضاح وزرای رئیسی / وعده مسکن رئیسی از نگاه قالیباف

وب‌گاه عصر ایران

احتمال استیضاح خاندوزی بالاست اما شاید باز هم در آخرین لحظات، نمایندگان مجلس یا از استیضاح منصرف شوند یا حتی اگر تا پای استیضاح پیش رفتند، به وزیر مربوطه رای اعتماد دهند؛ کاری که به تازگی در مورد وزیر صنعت، معدن و تجارت هم انجام دادند!

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور روسیه درباره دیدار نهایی جام جهانی 2022 صحبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مردم سالاری نوشت: وقتی قدرت و مسئولیتی نداشته باشی، راحت می‌توانی اعتراض و انتقاد کنی. این مصداق بارز همان ضرب المگل معروف است که می‌گوید: بیرون گود نشسته و می‌گوید لنگش کن! حکایت وزیر امور اقتصاد و دارایی دولت رئیسی و برخی از منتقدان دولت گذشته هم همینطور است.