یک‌شنبه 22 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: رهبر معظم انقلاب با تهاتر نفت برای پیشبرد پروژه‌های ریلی و ترانزیتی موافقت فرمودند و اجرای این نیاز بود دولت آیین نامه مربوط به این را تدوین کند که به‌زودی در دولت هم مصوب خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه سازندگی نوشت: رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران گفت: اگر ما ریشه مشکلات را انکار کنیم نه تنها نمی توانیم آنها را حل کنیم بلکه حتی نمی توانیم آنها را جمع کنیم و از آقای رییسی و سایر مسئولان اجرایی وتقنینی می خواهم که با تامل به حوزه های گوناگون بنگرند، شاید مشکلی را دیدند و برایش راه حلی داشتند که وضعیت فردا را اگر از امروز بهترنمی کند، بدتر نکند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: در استخر‌های تهران افرادی می‌نشینند که اقدام به فساد و لابی کردن می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

«رادیو مقاومت» در سومین سالگرد تاسیس این شبکه رادیویی، از امروز برای فعالیت به مدت یک ماه، آغاز به کار کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان گفت که در حال حاضر هیچ برنامه‌ریزی برای برگزاری مذاکرات احیای برجام انجام نگرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار مقدم‌فر می‌گوید: جنگ، جنگ فریب افکار عمومی است؛ یعنی تغییر ادراک و معرفت. برای مثال در ماجرای مهسا امینی زمان و فرصت روایت اول را از دست دادیم. حوزه‌های ارشاد تماما به ابعاد این جنگ مربوط می‌شود و اگر دفاع خوبی بخواهیم داشته باشیم، باید این عرصه را به خوبی بشناسیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بدعت حقوقی و اقدام ناعادلانه سیاسی حذف جمهوری اسلامی از کمیسیون بین‌المللی مقام زن در راستای فشارهای سیاسی به مردم و بویژه زنان گرامی ایران اسلامی قابل ارزیابی است و این اقدام برای اقدامات ضد فرهنگی و ضداخلاقی کشورهای جامعه مدعی علیه جامعه زنان طراحی شده است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: در استخرهای تهران افرادی می‌نشینند که اقدام به فساد و لابی کردن می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس ستاد بزرگداشت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در همایش ملی تبیین سیاست‌های رسانه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر گفت: از شئون عاقبت به خیری سردار سلیمانی پیروی از ولی فقیه بود که مقام معظم رهبری دو صفت صداقت و اخلاص را عامل محبوبیت حاج قاسم دانستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فلاحت پیشه می گوید: ایران به شرق پشت نخواهند کرد اما فرصت های پیش آمده برای رفع تنش با غرب را با دید واقع گرایانه تری باید بررسی کند. اگر این کار را نکنند یعنی از خواب جزمی بیدار نشدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: دولت با رشد میانگین 20 درصد حقوق کارمندان دولت موافقت کرد و برای کسانی که حقوق کمتری می‌گیرند بیش از 20 درصد و برای کسانی که بیشتر حقوق می‌گیرند، کمتر از 20 درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

خبرگزاری دانا

جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبرانقلاب اسلامی، ترور زائران را متفاوت از سایر حوادث تروریستی و موجب رسوایی مضاعف دشمن دانستند، و تاکید کردند: حادثه تروریستی شاهچراغ موجب رسوایی آمریکایی‌های منافق شد.