شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش گفت: آمریکا بداند ملت ایران که دست‌پرورده مکتب امام حسین (ع) است، تسلیم نخواهد شد. هر چقدر کوتاه بیاییم، دشمن کوتاه نمی‌آید و این حقیقتی است که نمونه آن در موضوع برجام دیده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در این سفر با الکساندر لوکاشنکو، همپیمان خود در اوکراین دیدار می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس مجلس: اگر مصوبه مجلس اجرا و کالاها به قیمت شهریور 1400 داده می شد مردم کمتر در تنگنا بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد باقر قالیباف در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم بیان کرد: اگر آنچه که در مجلس تصویب شده بود اجرا می شد و کالاها به قیمت شهریور 1400 داده می شد امروز مردم کمتر در تنگنا بودند. در اجرای قانون نقص وجود دارد. دولت در تلاش است سبد کالا را ارائه کند. مردم بین سبد کالا و یارانه انتخاب کنند. بنده فکر می کنم ارائه سبد کالا برای مردم بهتر باشد.

وب‌گاه الف

محمد باقر قالیباف در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم با بیان این که یکی از کارهایی که در مجلس در حوزه مالیات انجام شد، سامانه محور کردن مالیات بود یادآور شد: در این زمینه عدالت مالیاتی از جمله موضوعات مهمی بود که ما پیگیری کردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با خروج یورگن لوکادیا از کشور مسئولان باشگاه پرسپولیس پیگیر این مسئله هستند که دلیل ناگهانی این مهاجم هلندی برای رفتن به سفر اسپانیا چیست. این در حالی است که به گفته مسئولان پرسپولیس به این بازیکن مرخصی 48 ساعته داده‌اند و طبق قرار او باید نهایتاً تا پنج‌شنبه به تهران برگردد.

خبرگزاری دانا

هفته سوم از دور مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان (جام ایثار) با انجام پنج دیدار پیگیری شد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی: در این قانون مهم اسلامی که درباره محاربان وارد شده، چون نحوه این جرم و جنایت بسیار متفاوت است و همه محاربان مسلماً یکسان عمل نمی کنند و یکسان نیستند، طرز مجازات آنها نیز متفاوت ذکر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر انگلیس ادعا کرد: «من به طور مشخص به ایران و سلاح‌هایی که این کشور در اختیار روسیه قرار می‌دهد فکر می‌کنم. در این مورد باید بسیار قدرتمندانه عمل و آن را محکوم کنیم چنانکه در سازمان ملل چنین کرده‌ایم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

لوکادیا که بامداد امروز به دبی رفته بود بلافاصله عازم اسپانیا شد و این در حالی است که پرسپولیس فردا در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که این مهاجم را در اختیار ندارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

شجریان با منافقین چه ارتباطی داشت؟

وب‌گاه فرارو

امروز شهرداری منطقه 19 با شاخص 178 آلوده‌ترین ایستگاه سنجش کیفیت هوای تهران بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه 28 آذر 1401 در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش شد، در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات مجلس در زمینه تحول در نظام اقتصادی گفت: رویکرد و اولویت ما در مجلس یازدهم مسائل اقتصادی است؛ در این زمینه یکی از مباحث مورد نظر ما موضوع مالیات است که از جهات مختلف مورد توجه مردم ما است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر انگلیس ادعای بی‌اساس مشارکت تسلیحاتی ایران با روسیه در جنگ اوکراین را که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است، بار دیگر تکرار کرد.

وب‌گاه گسترش

محمد باقر قالیباف در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم تاکید کرد: اگر مصوبه مجلس اجرا و کالاها به قیمت شهریور 1400 داده می شد مردم کمتر در تنگنا بودند. وی همچنین با اشاره به مصوبه مجلس در زمینه مسکن با یادآوری این که افرادی که سند زمین های دولتی را انتقال ندهند به انفصال از خدمت محکوم می شوند تاکید کرد: در سال پنجم حتما باید 4 میلیون مسکن ساخته شده باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس فتا پایتخت درباره فرصت‌طلبی سودجویان، در شب یلدا به بهانه تخفیف‌های این مناسب خاص هشدار داد.