شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه 55 آنلاین

حسین‌پور، معاون وقت تشریفات دفتر رئیس‌جمهور گفت: دستاورد مهم آن سفر امضای 17 سند همکاری میان تهران - پکن و تبادل‌نظر درباره سند جامع همکاری‌های 25 ساله بود. بلافاصله پس از آن، وانگ ئی، وزیر امور خارجه چین، سفر رئیس‌جمهور کشورش به ایران را مفید ارزیابی کرد و گفت که این سفر به تقویت روابط دوجانبه بسیار کمک کرده است و خبرگزاری رسمی چین (شینهوا) با پایان سفر، آن را گامی به جلو در مسیر دوستی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: همه محاربان مسلماً یکسان عمل نمی کنند و یکسان نیستند، طرز مجازات آنها نیز متفاوت است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پرونده بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با دربی سرخابی‌ها امروز (روز سه شنبه) بسته می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

هفته گذشته سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از آماده شدن طرحی مبنی بر پیگیری حقوقی و قضایی اخبار کذب در فضای مجازی در این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران در سومین مجمع گفت‌وگوی تهران که روز گذشته در مرکز مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه برگزار شد، از آمادگی تهران برای بازگشت به تعهدات هسته‌ای خبر داد. وزیرخارجه نیز تاکید کرد که با توجه به حضور مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست بغداد2 به میزبانی اردن فرصت مناسبی است تا بتوانیم گفت‌وگوهای برجامی را تکمیل کنیم. امیرعبداللهیان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مامور پلیس که در جریان تعقیب و گریز با یک مظنون او را به قتل رسانده است، محاکمه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، مرجع تقلید در پاسخ به پرسشی درباره حکم محاربه گفت: مجازات باید به تناسب کاری که محارب انجام داده است باشد و چون نحوه این جرم و جنایت بسیار متفاوت است، طرز مجازات آنها نیز متفاوت ذکر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد باقر قالیباف در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با مردم تاکید کرد: اگر مصوبه مجلس اجرا و کالاها به قیمت شهریور 1400 داده می شد مردم کمتر در تنگنا بودند. وی همچنین با اشاره به مصوبه مجلس در زمینه مسکن با یادآوری این که افرادی که سند زمین های دولتی را انتقال ندهند به انفصال از خدمت محکوم می شوند تاکید کرد: در سال پنجم حتما باید 4 میلیون مسکن ساخته شده باشد.

خبرگزاری تسنیم

هفته دوازدهم لیگ برتر امروز با دو بازی به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین مسابقه نیم‌فصل نخست، تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی، مرجع تقلید در پاسخ به پرسشی درباره حکم محاربه گفت: مجازات باید به تناسب کاری که محارب انجام داده است باشد و چون نحوه این جرم و جنایت بسیار متفاوت است، طرز مجازات آنها نیز متفاوت ذکر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارگردان فیلم تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات 96، نسبت به شعارنویسی روی دیوارهای سفارت انگلیس ابراز ناخرسندی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی گفت: دشمن با جلوگیری از برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای، جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران ایستاده است. عده‌ای از کارشناسان معتقدند آمریکا با تحریم به نتیجه نرسیده و به اغتشاش پناه آورده و به دنبال تجزیه ایران است که همه حکایت از دشمنی آمریکا با ملت ایران دارد اما آنها بدانند ملت ایران که دست‌پرورده مکتب امام حسین (ع) است، تسلیم نخواهد شد. هر چقدر کوتاه بیاییم،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد زهرایی امروز در اختتامیه دومین رزمایش جهادگران فاطمی استان مازندران با عنوان شکوه خدمت که با محوریت شهید محمدعارف کاظمی در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد، به کارشکنی‌های استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش دارد با جنگ ترکیبی تمامی مؤلفه قدرت ایران اسلامی را در ذهن جوان امروزی وارونه تصویر کند و گرفتاری‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: این مرجع تقلید تاکید کرد: در این قانون مهم اسلامی که درباره محاربان وارد شده، چون نحوه این جرم و جنایت بسیار متفاوت است و همه محاربان مسلماً یکسان عمل نمی کنند و یکسان نیستند، طرز مجازات آنها نیز متفاوت ذکر شده است.