شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته گذشته سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از آماده شدن طرحی مبنی بر پیگیری حقوقی و قضایی اخبار کذب در فضای مجازی در این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری مهر

قم - رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: محققین حوزوی باید با مجلس مرتبط شوند و زمینه حضور پژوهشگران و صاحب نظران حوزه در کمیسیون های مختلف مجلس فراهم شود.

وب‌گاه فرارو

لوکادیا که بامداد امروز به دبی رفته بود بلافاصله عازم اسپانیا شد و این در حالی است که پرسپولیس فردا در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که این مهاجم را در اختیار ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر ورزشی نوشت: تیم فوتبال گل گهر سیرجان بازی باخته برابر تیم هوادار را برد تا در شب دربی، به صدر جدول لیگ صعود کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: تا ما تجدید نظری در اداره کشور نکنیم و این گزینش‌هایی که بعضا آسیب رسان و منافق پرور هستند را اصلاح نکنیم، نمی‌توانیم موفق باشیم و اعتراضات بی شک همچون آتش زیر خاکستر خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بندرعباس - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا شکست خورده است، گفت: آمریکا به دنبال ملتِ بی‌خاصیت و مردمِ بی‌تفاوت و سرزمین سوخته است و نمی‌تواند

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پیگیری خروج ناگهانی مهاجم خود از کشور دست به دامان حراست شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر انگلیس گفت کشورهای غربی باید توان روسیه برای تجدید قوا در جنگ اوکراین را تضعیف کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا باهنر با اشاره به برگزاری جلسه فعالان سیاسی با دبیر شورای عالی امنیت ملی، آن را با هماهنگی حاکمیت دانسته است. آیا این نوع گفتگوها را با این بخش از سیستم مفید می‌دانید و شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا در شرایط موجود، می‌توانند بیانگر مطالبات واقعی مردم باشند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران: حسین‌پور، معاون وقت تشریفات دفتر رئیس‌جمهور گفت: دستاورد مهم آن سفر امضای 17 سند همکاری میان تهران - پکن و تبادل‌نظر درباره سند جامع همکاری‌های 25 ساله بود. بلافاصله پس از آن، وانگ ئی، وزیر امور خارجه چین، سفر رئیس‌جمهور کشورش به ایران را مفید ارزیابی کرد و گفت که این سفر به تقویت روابط دوجانبه بسیار کمک کرده است و خبرگزاری رسمی چین (شینهوا) با پایان سفر، آن را گامی به جلو در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ مهدی مهدیزاده بعدازظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت اظهار کرد: برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت با هدف آگاهی بخشی و بصیرت افزایی برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه 9 الی 19 دی ماه به نام گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور روسیه که برای رایزنی با همتای بلاروسی خود به مینسک سفر کرده است، از آمادگی مسکو برای گسترش همکاری‌ها با بلاروس در زمینه انرژی هسته‌ای خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام های آژانس در تهران با رئیس سازمان انرژی اتمی، معاون بین‌الملل این سازمان، معاون پارلمانی رئیس جمهور و مدیر کل خلع سلاح و امنیت بین‌الملل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم گفت‌وگو کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: من در این مورد خبری ندارم اما آقای روحانی در کدام حزب دبیرکل هستند؟ چرا روی اشخاص متمرکز می‌شویم که آنها برای ما تعیین تکلیف کنند. آقای روحانی حزبی ندارد و این هم حرف عجیبی است که می‌گویند دولت دست اصلاح‌طلب ها بود. آقای روحانی مگر اصلاح‌طلب بود. خود ایشان هیچ وقت این را نگفتند و ما هم نمی‌گوییم که او اصلاح‌طلب است. ما نباید فلش را روی اشخاص ببریم که فلانی...

خبرگزاری دانا

سفر رئیس جمهور چین به عربستان سعودی با واکنش سیاستمداران و کارشناسان مواجه شده و این سوال مطرح شده که آینده روابط دیپلماتیک میان ایران و چین تحت‌الشعاع این سفر قرار می‌گیرد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نقدعلی، عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: طبق طرح جدید مجلس، افرادی که اخبار کذب را نشر بدهند قاعدتا باید پاسخگوی تبعات سوء آن باشند. این طرح در مورد هر خبری که آثار سوءاجتماعی داشته باشد و موجب ضربه به جامعه شود، صدق می‌کند. منتشرکنندگان این اخبار اگر نتوانند جبران خسارت بکنند، باید مجازات شوند.