شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین قانون توافقنامه با امارات متحده عربی در حوزه همکاری فضایی را امضاء کرد.

وب‌گاه عصر ایران

براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می‌توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند.

وب‌گاه گسترش

فرمانده کل انتظامی کشور اعلام کرد: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و کلیه مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور گفت که کلیه سربازان غایب حین خدمت می توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس جمهور نیروی محرکه اقتصاد و حل مشکلات کشور را خود مردم دانست و گفت: باید ظرفیت‌ها و مزیت‌های کشور را به دست مردم بسپاریم تا در حوزه مسائل و اصلاحات اقتصادی کشور هر چه سریعتر به سرمنزل مقصود برسیم.

وب‌گاه فرارو

یکی از مهم‌ترین و شایع‌ترین بیماری‌های چشمی، عیوب انکساری چشمی است و بیماران زیادی برای برداشتن عینک مراجعه می‌کنند که ممکن است دچار نزدیک بینی، دوربینی یا آستیگماتیسم باشند که نزدیک‌بینی از بین آن‌ها شایع‌تر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح کلیه سربازان غایب حین خدمت می توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست ماسیمو آپارو، معاون پادمانی رافائل گروسی مدیرکل آژانس، بامداد امروز بعد از سفر یک‌روزه، تهران را به مقصد وین ترک کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور روسیه قانون توافقنامه با امارات متحده عربی در حوزه همکاری فضایی را امضاء کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیش از ظهر امروز همایش سراسری مدیران و معاونان وظیفه عمومی استان‌ها سازمان وظیفه عمومی فراجا با حضور سردار حسین اشتری؛ فرمانده کل انتظامی کشور و سردار تقی مهری؛ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا برگزار و در این همایش در ارتباط با ارزیابی عملکرد یک ساله رده‌های وظیفه عمومی استان‌ها، توسعه و گسترش اجرای تدابیر فرمانده فراجا مبنی بر هوشمندسازی سازمان‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای 737 اوکراینی صبح امروز «دوشنبه 28 آذر» با حضور متهمان، وکلای متهمان، شکات، خانواده جانباختگان، وکلای خانواده جانباختگان و نماینده دادستان برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آئین تجلیل از نام‌آوران پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاه علم و صنعت در مرکز همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه با حضور منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم و صنعت و روح‌الله دهقانی فیروزابادی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد. منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در آیین تجلیل از نام‌آوران و پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاه گفت: در دانشگاه...

وب‌گاه عصر ایران

در جریان این مذاکرات طرفین علاوه بر موضوعات پادمانی؛ در زمینه همکاری‌ها و برنامه‌های مشترک آتی به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مخبر گفت: علی رغم توطئه های دشمنان و رسانه های معاند دولت سیزدهم گام های بسیار بزرگی در زمینه معیشت، اشتغال، سلامت و مسکن برداشته است.

وب‌گاه گسترش

هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست ماسیمو آپارو، معاون پادمانی رافائل گروسی مدیرکل آژانس، بامداد امروز بعد از سفر یک‌روزه، تهران را به مقصد وین ترک کرد.