شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

کدام مشمولان غایب مشمول کسری خدمت شدند؟

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مجلس خبرگان رهبری حجاب و عفاف خط قرمز نظام دانست و گفت: بر اساس مصوبات مراجع عالی نظام، قانون حجاب و عفاف با قاطعیت اجرا خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین در حساب توییتری خود اعلام کرد: در دیدار با مقامات عالی چین یادداشت اعتراضی تهران را به مقامات آن کشور ارائه کرده است.

وب‌گاه فرارو

دارایی‌های آل نهیان شامل دارایی‌هایی مانند باشگاه فوتبال منچستر سیتی، ده‌ها قصر از جمله Chateau de Baillon در شمال پاریس و بیشتر ساختمان‌های منحصر به فرد برکلی لندن است. اما نقطه اصلی دارایی‌های این خانواده در یک شبکه سلطنتی قرار دارد، شبکه گسترده‌ای از شرکت‌ها تحت عنوان «گروه رویال» که بیش از 27000 نفر را در زمینه‌های مالی گرفته تا رباتیک استخدام می‌کند. این شبکه توانسته است طی دو...

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید ظرفیت ها و مزیت های کشور را به دست مردم بسپاریم، نیروی محرکه اقتصاد و حل مشکلات کشور خود مردم هستند و چنانچه همه بتوانیم همدلانه، متحد و در یک مسیر رو به جلو حرکت کنیم، مسائل و مشکلات بتدریج حل خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هم‌اکنون هوای تهران 149 و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و 19 ایستگاه در شرایط آلوده قرار دارند.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور روسیه امروز (دوشنبه) قانون توافق با امارات در حوزه اکتشاف فضایی و استفاده از فضا برای اهداف مسالمت‌آمیز را امضاء کرد.

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح تمام سربازان غایب حین خدمت می‌توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند و تمام مشمولانی که در آینده به خدمت سربازی اعزام می‌شوند اعم از غایب و غیرغایب نیز می‌توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور گفت: براساس ابلاغیه جدید ستاد کل نیرو‌های مسلح تمام سربازان غایب حین خدمت می‌توانند از کسر خدمت سربازی والدین ایثارگر خود استفاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای 737 اوکراینی صبح امروز «دوشنبه 28 آذر» با حضور متهمان، وکلای متهمان، شکات، خانواده جانباختگان، وکلای خانواده جانباختگان و نماینده دادستان در دادگاه نظامی استان تهران برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اول رییس جمهور در همایش بیمه سلامت و پزشک خانواده در محلات کم برخوردار با اشاره به جریان اجرایی شدن این طرح گفت: اگر این طرح بنا بود در سازمان و یا یک ساختار اداری انجام شود، اجرای این حجم از خدمات اجتماعی، توانمندسازی، اشتغال، سلامت و مسکن در این ابعاد وسیع در سرتاسر کشور با وجود دیوانسالاری و برخی سازوکارهای دولتی با چالش ها و مشکلات زیاد مواجه می شد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

سرپرست روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی اعلام کرد: در این نمایشگاه تخفیف 5 درصدی بر روی پروازهای داخلی و 10 درصدی بر روی پروازهای خارجی هما اعمال می شود.