شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

قادری به خبرآنلاین گفت: درست است که طرح ها باید در قالب لایحه بیایند ولی این منافاتی با کار کردن مرکز پژوهش ها ندارد و مرکز پژوهش ها نیز می تواند کار بکند و در حوزه های مختلف سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بتواند پیش نویس برنامه را تهیه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: جنگی الان جاری است که خط مقدمش دست خانم‌هاست. در این جنگ زن‌ها محور هستند و دشمنان به ارزش‌هایی چون حجاب هجمه وارد کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با پیروزی مقابل هوادار با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پیگیری خروج ناگهانی مهاجم خود از کشور دست به دامان حراست شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نگارنده با انتقاداز کوتاهی دولت در ارائه لایحه بودجه سال آینده به مجلس معتقد است تصویب برنامه هفتم توسعه چهار تا شش ماه به‌طول خواهد انجامید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهمن حسین‌پور توضیح داده که پیش از انجام سفر رئیس‌جمهور چین، همچون دیگر سفرهای رسمی در این سطح، هیات مقدماتی 15 تا 20 نفره چینی به ریاست همتای او به تهران آمد و تمام ملاحظات و تشریفات سفر از اقامت تا پذیرایی در آن بررسی و توافق شد؛ حتی هتل محل اقامت شی جین پینگ نیز توسط هیات چینی انتخاب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: اصلاحاتی که محمدرضا باهنر از آن حمایت کرده و در جلسه برخی فعالان سیاسی با علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی پیشنهادهای سه‌گانه را مطرح کرده، می‌تواند زمینه‌ساز آرامش در جامعه باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار فدوی گفت: ما جبهه حقی هستیم که وقتی اراده کردیم کاری انجام دهیم خداوند به ما کمک کرد. نتیجه با خدا بود و بندگان خدا موظف به انجام وظیفه بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و هوادار از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان برگزار شد. این دیدار که همچون سایر بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر بدون حضور تماشاگر بود با برتری 2 بر 1 گل گهر به پایان رسید. مرتضی تبریزی (60) و آرمین سهرابیان (74) برای گل گهر و محسن سفید چقایی (38) برای هوادار گلزنی کردند. گل گهر با این پیروزی 24 امتیازی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگداشت شهدای جهادگر با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران و جمعی از خانواده شهدا و جهادگران برگزار شد. سردار فدوی دقایقی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و گفت: ما جبهه حقی هستیم که وقتی اراده کردیم کاری انجام دهیم خداوند به ما کمک کرد. نتیجه با خدا بود و بندگان خدا موظف به انجام وظیفه بودند. وی گفت: در وعده خدا تخلف نیست...

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با پیروزی مقابل هوادار با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار فدوی گفت: الان، جنگی جاری است که خط مقدمش دست خانم‌هاست. در این جنگ زن‌ها محور هستند و دشمنان به ارزش‌هایی چون حجاب هجمه وارد کرده‌اند. این خباثت از شیطان است و آمریکایی‌ها از او تبعیت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری‌های غربی ادعاهایی را درباره سفر دیروز مقامات آژانس به تهران مطرح کردند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از رشد 134درصدی جابجایی مسافر در این فرودگاه خبر داد و گفت: 44 ایرلاین داخلی و خارجی در فرودگاه امام فعال هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، از مراجع تقلید درباره‌ی اینکه «کدام یک از چهار گزینه‌ی موجود برای مجازات فردی که به «محاربه» محکوم شده‌است، در صورتی که مرتکب قتل نشده باشد باید از سوی قاضی تعیین شود؟» گفت: همه‌ی محاربان مسلماً یکسان عمل نمی‌کنند و یکسان نیستند، طرز مجازات آنها نیز متفاوت ذکر شده است. مجازات باید به تناسب کاری که محارب انجام داده است باشد.