شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور بلاروس در دیدار امروزخود با پوتین بر اهمیت اتحاد با یکدیگر تاکید کرد و گفت: اشتباهات پس از فروپاشی شوروی را تکرار نخواهیم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای استفاده از توانمندی‌های فرهنگی، اجتماعی، اجرایی، علمی، آموزشی، تحقیقاتی، فناوری، کارآفرینی و تجاری‌سازی جهاددانشگاهی به‌منظور توسعه‌ای استان سیستان و بلوچستان، تفاهم‌نامه همکاری این دو مجموعه دوشنبه 28 آذرماه 1401 به امضای دکتر حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی و دکتر حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان رسید. هدف این تفاهم‌نامه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به نشست آمریکایی‌ها با مریم رجوی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

جانشین فرمانده کل سپاه: دشمنان در داخل و خارج کشور نیرو فراوان دارند. هر کسی تلاش کند نتیجه کارش را می‌بیند. حتی دشمنان که امروز در فضای مجازی فعالیت زیادی دارند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) اهمیت مقوله پژوهش و تحقیقات را مورد توجه قرار داد و گفت: پژوهش‌های کاربردی نیاز مهم نظام اسلامی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهوری روسیه در این سفر با الکساندر لوکاشنکو، همپیمان خود در اوکراین دیدار می‌کند.

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال گل گهر سیرجان بازی باخته برابر تیم هوادار را برد تا در شب دربی، به صدر جدول لیگ صعود کند.

وب‌گاه عصر ایران

در نشست مونیخ سخنان جدید می‌شنویم چرا که چهره ها و مقامات دولت های ناهمسو و مختلف و دارای اختلاف حضور دارند. این در حالی است که در تهران مقامات از یک طیف کشورها حضور دارند و همان حرف‌ها و مواضع همیشگی را تکرار می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه امروز (دوشنبه) وارد بلاروس شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی‌رغم بازگشت آرامش نسبی به خیابان‌های کشور پس از حدود 2 ماه اعتراضات مداوم، کندی اینترنت، کاهش دسترسی به فیلترشکن‌ها، قطعی منطقه‌ای در چند استان کشور همچنان ادامه دارد. به گزارش رصدخانه اینترنتی IODA، وضعیت اینترنت در استان‌های کردستان، البرز، تهران، سمنان، لرستان و بوشهر در 24 ساعت گذشته با اختلال شدید همراه بوده است.

خبرگزاری مهر

مشهد _ تدوین طرح ساماندهی میدان بیت‌المقدس و پروژه اتصال بولوار امام خمینی از طریق میدان انقلاب به بولوار نماز در شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصویب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همسان سازی میان قاتلان و عوامل اصلی اغتشاشات با شهدای مدافع امنیت علاوه بر بی حرمتی به ساحت مقدس شهدا، تنها یک برداشت ماتریالیستی از حوادث است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان، امروز در حاشیه نشست سوم مجمع گفتگوی تهران با معاون وزیر امور خارجه قطر دیدار کرد.

وب‌گاه فرارو

در روزهای اخیر، کارشناسان و تعداد زیادی از کاربران فضای مجازی از اجرای بی‌صدای طرح صیانت از فضای مجازی حرف می‌زنند. علی‌رغم بازگشت آرامش نسبی به خیابان‌های کشور پس از حدود 2 ماه اعتراضات مداوم، کندی اینترنت، کاهش دسترسی به فیلترشکن‌ها، قطعی منطقه‌ای در چند استان کشور همچنان ادامه دارد. آیا این، صدای پای صیانت است؟!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار فدوی گفت: جنگی الان جاری است که خط مقدمش دست خانم‌هاست. در این جنگ زن‌ها محور هستند و دشمنان به ارزش‌هایی چون حجاب هجمه وارد کرده‌اند.