شنبه 21 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعضای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست معاون پادمانی رافائل گروسی مدیرکل آژانس، امروز تهران را به مقصد وین ترک کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اقدامات اجرایی و اطلاع رسانی درخصوص حج آینده مطرح و گزارش اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات سفرهای زیارتی به عراق ارائه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر صبح امروز (دوشنبه) در همایش بیمه سلامت و پزشک خانواده در 2020 محله کمتر برخوردار با رویکرد اجتماع محور که در سالن اجتماعات بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد، با اشاره به روحیه و رویکرد مدیریت جهادی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، گفت: اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار با کمک جوانان و مردم از ایده تا اجرای آن یک...

خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی به حفظ شأن و منزلت سربازان به عنوان فرزندان این سازمان تاکید کرد و گفت: این مهم از جمله موضوعاتی است که بایستی به آن اهتمام ویژه شود.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در اولین جلسه سیاست‌گذاری بنیاد دعبل خزاعی اعضای این شورا را منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد مخبر گفت: شبکه بهداشت کشور ما در دنیا کم نظیر است تا جایی که در دورترین نقاط ایران خانه‌های بهداشت فعال هستند

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست ماسیمو آپارو، معاون پادمانی رافائل گروسی مدیرکل آژانس، بامداد امروز بعد از سفر یک‌روزه، تهران را به مقصد وین ترک کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور نیروی محرکه اقتصاد و حل مشکلات کشور را خود مردم دانست و گفت: باید ظرفیت‌ها و مزیت‌های کشور را به دست مردم بسپاریم تا در حوزه مسائل و اصلاحات اقتصادی کشور هر چه سریعتر به سرمنزل مقصود برسیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ماسیمو آپارو، معاون پادمانی مدیرکل آژانس انرژی اتمی به همراه هیات همراه، بامداد امروز تهران را به مقصد وین ترک کرد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: نیروی محرکه اقتصاد و حل مسائل کشور مردم هستند و باید همدلانه رو به جلو حرکت کرده و تمام مشکلات را حل کنیم.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: جام جهانی 2022 قطر نمایشگاه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزوای رژیم صهیونیستی و بیزاری از غاصبان قدس شریف بود.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دولت سیزدهم علیرغم توطئه‌های دشمنان و رسانه‌های معاند گام‌های بسیار بزرگی در زمینه معیشت، اشتغال، سلامت و مسکن برداشته است، تصریح کرد: امروز پس از 15 ماه کارنامه قابل ارائه از خدمات یک سال و نیم گذشته وجود دارد.