جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محسن رضایی در جریان انتخابات 1400 مدعی شده بود که می‌تواند به خوبی قیمت ارز را کنترل کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ایتالیا از احضار سفیر ایران در این کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی حادثه ناگوار ربایش و شهادت جناب مولوی عبدالواحد ریگی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی ضمن اظهار تاثر از این حادثه، بر تعقیب و مجازات سریع و جدی جنایتکاران از سوی دستگاه‌های مسوول تاکید کردند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، درگذشت آقای رستم قاسمی از مدیران انقلابی و خستگی‌ناپذیر را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از نامه اولتیماتوم 10 روزه‌ای که مرکز ملی فضای مجازی برای «متا» ارسال کرد، حالا ادعای جدید یکی از نمایندگان مجلس، بار دیگر نام شبکه‌های اجتماعی متعلق به این شرکت را بر سر زبان‌ها انداخته است. اگرچه کارشناسان معتقدند که با تحریم‌های بین‌المللی و خواسته‌های سخت‌گیرانه‌ای که مرکز ملی فضای مجازی برای محدودسازی محتوای اینستاگرامی دارد، پذیرش شروط از سوی متا و توافق برای حضور رسمی در ایران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واشنگتن فری بیکن اندیشکده محافظه کاران آمریکایی در گزارشی تحلیلی از چرایی تغییرات در شورای آتلانتیک مدعی شده که این تغییر در ارتباط با تحولات جدید ایران صورت گرفته است. شورای آتلانتیک واقع در واشنگتن دی سی جمعه 2 دسامبر 2022 (11 آذر) از آغاز به کار پروژه جدید خود با عنوان پروژه استراتژی ایران برای پاسخگویی به تحولات محلی، منطقه ای و جهانی خبر داد. این اندیشکده آمریکایی تاکید کرد که...

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار ارز دیروز رفتار عجیبی از خود نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد زارع فومنی، فعال سیاسی با حکم قطعی به اجرای 5 سال حبس و تبعید به زندان کرمان محکوم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران تاکید کرد نه در شعارهای اغتشاشگران، شعاری به نفع طبقات پایین دیدیم ونه لیدری با مردم عادی بود. آنها مدیریت‌شده به خیابان آمده بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارتباطات گفت که شرکت رایتل از گذشته مشکلات مالی داشته است و در حال بررسی این نامه هستیم اما ورشکستگی محرز نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم عزیزی تنها نماینده ای نیست که طی عمر دولت سیزدهم از بهارستان به پاستور کوچ کرده است. پیش از این نیز، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سید احسان خاندوزی و سید جواد ساداتی نژاد در حالی که ردای نمایندگانی به تن داشتند، برای حضور در دولت رئیسی از خانه ملت استعفا دادند. علیرضا زاکانی هم که نماینده قم در مجلس یازدهم هم بود، حضور در شهرداری را به نمایندگی مجلس ترجیح داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار اشتری گفت: با توجه به شرایط روز، تهدیدات و برخی ناکارآمدی ها و مشکلاتی که همواره جامعه با آن مواجه است پلیس این آمادگی را داشته باشد که بتواند نقش موثر و مهمی همچون گذشته ایفا کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حامیان رسانه‌ای دولتی که قیمت دلار را از 3200 تومان به 27 هزار تومان (و چند ماه تا 33 هزار تومان) رساندند، با ادبیاتی طلبکارانه و فرافکنانه درباره تحولات بازار ارز تحلیل می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت اقدام موثر برای مقابله با معضل گرد و غبار بر لزوم پیگیری و به نتیجه رساندن اقدامات و همکاری‌های منطقه‌ای برای حفاظت از محیط‌زیست تاکید کرد.