جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکترای تخصصی علوم تغذیه گفت: از نظر میزان انرژی و چاق‌کنندگی تفاوتی بین برنج کته و برنج آبکش وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فدرال رزرو نرخ بهره را 0.5واحد درصد افزایش داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیک خرمالو یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که خرمالو از ترکیبات اصلی این کیک به شمار می‌رود و به همین دلیل طعم و عطر بسیار دلچسبی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این ویدیو که لحظه به دام افتادن بچه پنگوئن در چنگ مرغ کاکایی اقیانوسی را به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که مرغ کاکایی دور از چشم ماده پنگوئن، کمر بچه پنگوئن تازه متولد شده را با منقارش سوراخ می‌کند و زنده زنده می‌خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از حدود 6 ماه از حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان احکام نهایی مقصران این حادثه صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میروسلاو هرماشفسکی (Mirosaw Hermaszewski)، اولین و تنها لهستانی که به فضا پرواز کرد و در ایستگاه فضایی «سالیوت 6» متعلق به اتحاد جماهیر شوروی مستقر شد، در سن 81 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعاتی است پیامکی با موضوع کشف حجاب بین کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسکای اسپورت انگلیس از میزان زیاد تماشاگر تیم ملی مراکش در بازی نیمه نهایی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت متا، مالک فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ، می‌گوید این شرکت به درخواست ایران برای تعیین نماینده‌ای در تهران اهمیتی نمی‌دهد. یک سخنگوی متا گفت: «ما وارد مکالمه با مقام‌های ایران نمی‌شویم. همچنین سرگرم درخواست آن‌ها برای تعیین یک نماینده در ایران نخواهیم شد.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات اوکراین می‌گویند 13 پهپاد ساخت ایران همزمان با به صدا درآمدن آژیر حمله هوایی در پایتخت و مناطق اطراف آن سرنگون شدند.

وب‌گاه فرارو

رئیس جمهور تاکید کرد: محیط‌زیست سرمایه بزرگ ملی و مولد ثروت و عامل اشتغال‌زایی است و توسعه زمانی پایدار و سالم است که با رعایت مباحث زیست محیطی توأم باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تهران این روزها غرق در آلودگی است به طوریکه مدارس و دانشگاه ها تا آخر هفته تعطیل شده است. خبرنگار خبرآنلاین آلودگی هوا در شب مملو از دود تهران را به تصویر کشیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار اشتری با توجه به شرایط روز، تهدیدات و برخی ناکارآمدی ها و مشکلاتی که همواره جامعه با آن مواجه است پلیس باید آمادگی ایفای نقش موثر را داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمالا تیم ملی در فیفا دی فروردین ماه بازی دوستانه انجام خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خانواده مولوی عبدالواحد ریگی اطلاعیه ای صادر کرد.