جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر سه برادر در دادگاه مدعی شدند اگرچه با مقتول درگیری داشتند، اما او را نکشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبحانه در شهرهای مختلف ایران به شیوه‌های مختلفی سرو می‌شود. در این مطلب به صورت اجمالی به صبحانه شهرهای مختلف ایران پرداخته شده است.

خبرگزاری تسنیم

تصحیح دیوان واقف لاهوری با تصحیح محمدحسین انصاری نژاد توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کشور میزبان برای با شکوه تر برگزار شدن دیدار فینال از مسئولان فدراسیون‌ها و سایر تیم‌های جام جهانی نیز برای حضور در این مسابقه دعوت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در میان لیست ترین های منتشر شده یکی از وب سایتهای خارجی در اقدامی جالب تصاویری از زیباترین زنان دنیا را جمع آوری کرده است. البته که ملاک انتخاب این خانم ها مورد تایید همگان نیست ولی به عنوان لحظات سرگرم کننده می توان نگاهی به آن انداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «گیسوان کابلی» محمد حسین انصاری‌نژاد شعرهای این شاعر کشورمان صرفا با موضوع افغانستان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی دولت گفت: جلسه‌ای در مورد عقب رفت آب دریای خزر تشکیل شده است که در سطح عالی دولت پیگیر تحقق و صیانت آن در مناطق مشترک هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید از اقدام ضد ایرانی کشورش در لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل ابراز خرسندی کرد و مدعی شد که این نشانه اجماع فزاینده بین المللی درباره ایران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور رئیسی در این مدت، مدام دستور داده است اما این دستورها هیچ گره‌ای را از مشکلات اقتصادی کشور باز نکرده است و سفره مردم هر روز کوچک‌تر از دیروز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بچه من در این داستان‌های اعتراضی نبوده است. اما اگر از زندان بیرون بیاید، به یک آدم دیگه تبدیل شده است و حجم عظیمی خشم او را در بر گرفته است

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: سخن گفتن از سرعت قطار پیشرفت و رسیدن به نقطه اوج گیری، تا زمانی که در نمودارهای واقعی اقتصادی، نمود بیرونی نداشته باشند، صرفاً جمله سازی هستند و متاسفانه با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نیوز نوشت: استاد انصاریان با بیان اینکه شعار اغتشاشگران که عالم را بزنید و کفن کنید، شعار جدیدی نیست و در طول تاریخ بوده است، گفت: شهوت رانان و هواپرستان همیشه برای رسیدن به امیال شیطانی خود، این شعار را می‌دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگو وزارت امور خارجه قطعنامه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در نشست 23 آذر در شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل (اکوسوک) را محکوم کرد.