جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز خبری مبنی بر تعلیق خدمت دو مدیر شهرداری به اتهام اختلاس منتشر شد؛ شهرداری مشهد در مورد اتهام مالی یکی از مدیران توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت راه‌آهن بایادآوری اینکه وزیرسابق راه وشهرسازی نسبت به تأمین منابع پروژه‌های ریلی اهتمام جدی داشت، امیدوار هستیم باحضوروزیر راه وشهرسازی اهداف پایه‌ریزی شده درصنعت ریلی محقق شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان درباره زمان‌های واریز سهم‌الشرکه فرهنگیان و احتمال کاهش سود فرهنگیان عضو در صندوق ذخیره توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کسانی که درباره غذا خوردن با بچه‌ها کشمکش کرده‌اند، حتما می‌دانند که بچه‌ها هر غذایی را راحت نمی‌خورند. با این حال، همه بچه‌ها به چربی‌های مغذی برای مغزشان، به کلسیم برای استخوان‌ها و همه دیگر انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز دارند. در ادامه برای شما پدرها و مادرها توضیح خواهیم داد که کدام مواد غذایی در گروه سالم‌ترین خوراکی‌ها برای کودکان قرار می‌گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعیدی گفت: اسلام و ایران ناموس بلوچ هستند، بلوچ می‌میرد، اما از ناموس خود نخواهد گذشت. ما در بلوچستان نه تجزیه‌طلب داشتیم، نه داریم و نه خواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم

در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران، از جدیدترین دستاوردهای صنعت هوایی وزارت دفاع در سازمان‌های صنایع هوایی و سازمان صنایع الکترونیک ایران رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دست راست کارلوس کی‌روش که «مغز متفکر» او محسوب می‌شود، جزئیات بیشتر و مهمی در مورد احتمال ادامه کار در ایران یا قطع همکاری با این تیم ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری قاتل فراری کمتر از 24 ساعت در عمیات ضربتی پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رویداد سرود و جایزه هنری «روایت سرباز» در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین مرعشی در گفتگو با خبرآنلاین، رفتار جمهوری اسلامی در اعتراضات سراسری را بررسی و هشدار داده نباید نظام را فدای اشتباهات ابراهیم رئیسی کنیم. دبیرکل حزب کارگزاران از آخرین شانس و فرصت جمهوری اسلامی می گوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آلوده‌ترین منطقه تهران مشخص شد. در حال حاضر وضعیت کیفیت هوای تهران در تمامی نقاط غیر از منطقه شش تهران در محدوده شهرک والفجر، قرمز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سعیدی گفت: اسلام و ایران ناموس بلوچ هستند، بلوچ می‌میرد، اما از ناموس خود نخواهد گذشت. ما در بلوچستان نه تجزیه‌طلب داشتیم، نه داریم و نه خواهیم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پاپ فرانسیس امروز (چهارشنبه) مردم را تشویق کرد که برای جشن‌ها و هدایای کریسمس هزینه کمتری کرده و پول آن را به اوکراین بفرستند تا در گرسنگی و سرمای زمستان، کمک حال مردم این کشور باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اقدامات پژوهشکده شورای نگهبان، گفت: هر مجموعه‌ای که به پشتوانه فعالیت‌های پژوهشی متکی نباشد، دچار روزمرگی می‌شود و مشکلات حل نشده، نشاط و پویایی‌اش را از بین می‌برند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در خصوص خونریزی بینی در کودکان، توضیحاتی ارائه داد.