جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

اضطراب تقریبا 7.3درصد از مردم جهان دچارش هستند. روش‌های مختلفی برای درمان اضطراب وجود دارند از جمله ورزش و تکنیک‌های تنفس. البته علاوه بر این این تکنیک‌ها، با مصرف برخی خوراکی‌ها هم می‌توان از اضطراب کاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرواز هواپیمایی معراج از تهران به مقصد استانبول درنهایت با تاخیر هفت‌ساعته و با هواپیمای جایگزین انجام شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

تعاملات ما با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برقرار است و امیدواریم در جهت رفع این موانعی که وجود دارد، گامی به جلو برداشته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت آب و فاضلاب استان تهران با ارسال پیامکی نسبت به کاهش حجم آب سدهای استان تهران و لزوم مدیریت مصرف هشدار مجدد داد و اعلام کرد: ذخایر سدهای تهران به پایین‌ترین حد خود رسیده و باید بهینه مصرف کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت قیمت ها در بازار خودروی کشور به گونه ای پیش می رود که طی 9 روز به طور میانگین بین 30 تا 50 میلیون تومان رشد قیمتی داشته اند و هم اکنون دیگر هیچ خودرویی زیر 200 میلیون تومان نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ جمشید محبت خانی، گفت: یک قلاده شیر ماده توسط یگان حفاظت اصفهان در خمینی شهر کشف شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با موافقت رئیس سازمان سینمایی همزمان با برگزاری مرحله رده بندی و فینال بازی های جام جهانی، سینماهای کشور پذیرای مخاطبان فوتبال خواهند بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رضایت و گذشت من به دلیل تهدید یا با هدف تطمیع نبوده است و از سوی دستگاه قضایی و خانواده ایشان برای اعلام رضایت تحت فشار نبودم و با خواست خود رضایت دادم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری به پیشنهاد آمریکا برای لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی اتحادیه اروپا با تکرار ادعاها درباره مشارکت ایران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است، مدعی شد که درصورت ادامه حمایت ادعایی تسلیحاتی ایران از روسیه، تحریم‌های بیشتری علیه تهران وضع خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: حداکثر قیمت آجیل شب یلدا به صورت ممتاز 350 هزار تومان تعیین شد که شامل پسته، بادام هندی، مغز بادام درختی، انجیر، توت، برگه و باسلوق است اما با مخلوط سایر اقلام با قیمت کمتر از 200 هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دلیلی زیادی باعث شده است که هیئت حاکمه آمریکایی به این جمع بندی برسند که موضوع براندازی و تغییر رژیم در ایران را از طریق توسل به راهبرد آشوب و بی ثبات سازی داخلی پیگیری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با برنامه معرکه بهنام تشکر از عشقی که به احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال ایران داشت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از اعضای اتاق فکر جنگ سوریه که در حال حاضر در آمریکا سکونت دارد با نوشتن یک یادداشت با عنوان «انتقال تجربیات انقلاب سوریه به ایران» نسخه به‌روز شده ویران‌سازی را برای لیدرهای اغتشاشات ارسال کرد!

خبرگزاری دانشجو

گویند نیش عقرب نه از ره کین است، بدیهی است که دشمنان ایران از هر فرصتی برای نیش زدن به ایران استفاده می کنند. چند روزی هست که همه مردم ایران از بابت همراهی چین با عرب ها در موضع گیری های نا به حقشان بر علیه ایران ناراحت هستند، اما می توان گفت این ماجرا شاید در برخی شرایط به نفع ایران هم تمام شود. آنچه بدیهی است این می باشد که امضای یک بیانیه پایانی چیزی از حقانیت ایران کم نمی کند و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیگر معروف تلویزیون عزادار شد و با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام از درگذشت مادرش خبر داد.