جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

برانکو در ارزیابی‌اش نسبت به تیم‌های آسیایی، کنایه سنگینی به «کارلوس کی‌روش» زد که نتوانست با تیم ملی ایران به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: گویا وزیر ارشاد دولت دوم هاشمی رفسنجانی و نامزد رسمی حزب مؤتلفه در انتخابات ریاست جمهوری 96، فراموش کرده یک سوزن به خود بزند و یک جوال‌دوز به دیگران! انگار او چنان غرق در فضای ناآرامی‌ها کشور شده که سریع‌تر از هر دادرسی قانونی خواهان اعدام دیگران است، اما فرزند خودش تنها گول خورده؛ همین منافقین گول‌اش زده‌اند! میرسلیم خطاب به فرزندش گفته بود از دیدگاه من، زندان، مجازات مناسبی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ورامین - فرمانده انتظامی ورامین، از شناسایی و دستگیری عاملان تیرانداری و ایجاد رعب و وحشت در ورامین خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: نماینده خاش گفت: ایشان از علمای مردمی بود و همواره میان مردم حضور داشت. حتی بدون راننده نیز تردد می‌کرد و هدفش برای حضور در میان مردم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جشنواره بادبادک تایوان 2020 اتفاق عجیبی رخ داد و دختر خردسالی در یکی از بادبادک‌ها گیر کرد. منبع: خبرفوری

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری تسنیم دو تصویر خاص از حاشیه جلسه علنی امروز مجلس منتشر کرده است.

خبرگزاری تسنیم

بدیهی است که نقش ناکارآمدی‌های ساختاری و تصمیمات دولتی، نقش بسزایی در نابسامانی بازار ارز و خودرو در روزهای اخیر دارد اما نباید و نمی‌توان نقش طراحی‌های امنیتی در بی‌ثبات‌سازی بازارهای مالی ایران و نظام اقتصادی کشورمان را نادیده گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

"‌معمر قذافی رهبر وقت لیبی از او و دیگر افراد تیم به دلیل حمله موفقیت امیز به آمریکا تشکر کرد". این بخشی از گزارش اطلاعاتی امریکاست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وکیل تعیینی دکتر «حمید قره‌حسنلو» می‌گوید که در مراجعه به دادگاه کرج برای اعلام وکالت، او را قبول نکرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دراگان اسکوچیچ بیشتر از آنکه تماشاگر شکست سنگین تیم ملی کشورش مقابل آرژانتین باشد، تماشاگر نمایش عالی و بدون نقص لیونل مسی، ستاره افسانه‌ای آلبی سلسته بود که در لوسیل، رکوردها را یکی پس از دیگری به نام خود کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: یک عامل بنیادی در التهاب برخی بازار‌ها از جمله ارز در یکی دو ماه اخیر، اغتشاشات بود که با افزایش نااطمینانی، جریان سرمایه و اقتصاد کشور را هدف گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه شهروند نوشت: پیش‌بینی‌ها خبر از شیوع یک سویه جدید از اومیکرون می‌دهد. خبرها حاکی از این است که این سویه قدرت و سرایت بالایی دارد، اما مرگ‌ومیر آن نسبت به سویه‌های دیگر کاهش پیدا می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاج علی‌اکبری درباره حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان می‌گوید: اصل مسئله، بدین خاطر بود که در چابهار، در مسیر رسیدگی به یک قتل خانوادگی، اتفاق بدی برای یکی از مطلعین که یک خانم بوده می‌افتد. به کسانی که در هجوم به کلانتری حضور نداشته و فاصله داشتند، تیر اصابت کرده، که این اصابتِ تیر در دفاع از محیط کلانتری بوده؛ در چابهار توئیتی منتشر کردند که هیئت ما به جای دلجویی تهدید کرده، در حالی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: یک عامل بنیادی در التهاب برخی بازارها از جمله ارز در یکی دو ماه اخیر، اغتشاشات بود که با افزایش نااطمینانی، جریان سرمایه و اقتصاد کشور را هدف گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که طراحان کودتا علیه دولت آلمان قصد ترور صدراعظم این کشور را داشتند.