جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

«دنیس آناتولیویچ شمیهال» نخست وزیر اوکراین، گفت که هزینه فعلی بازسازی این کشور تقریباً 700 میلیارد دلار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هوای تهران در آستانه وضعیت خطرناک قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس اقتصاد سیاسی بین‌الملل درباره علت موضع‌گیری چین علیه ایران، بیان می‌کند که وقتی انتظار چینی‌ها از اینکه ایران حرکتی در جهت گشایش سیاست‌های خارجی خود رفع تحریم‌ها و چالش FATF نمی‌کند، طبیعتا سراغ رقبای ایران در منطقه، به خصوص عربستان می‌رود و با این کشور مناسبات خود را در حوزه اقتصادی و سیاسی گسترش می‌دهد. در واقع اتفاقی که در چند روز اخیر در جریان سفر رئیس جمهور چین به عربستان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد اسلامی گفت: مسئولان آژانس در روز‌های آینده به تهران می‌آیند و امیدواریم در جهت رفع موانعی که وجود دارد گامی به جلو برداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پرواز هواپیمایی معراج از تهران به مقصد استانبول که مقرر بود ساعت 10 صبح انجام شود، با تاخیر چند ساعته مواجه شده و درنهایت از سوی این ایرلاین، پرواز جایگزین در ساعت 17 در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصوبه شورای عالی امنیت ملی درباره برخورد با مشترکان پرمصرف گاز ابلاغ شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرویز پرستویی به پیشنهاد میرسلیم درباره سرعت دادن به اعدام معترضان واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

تیم فنی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز یکشنبه 18 دسامبر 2022 به دعوت ایران و با هدف رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده که قبلاً توسط مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش شده بود، در تهران حضور خواهند داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه شورای ساماندهی آثار هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور مهرداد باقری پبدنی، محمدعلی رجبی، محمدحسین حلیمی، عبدالحمید قدیریان، امیر عبدالحسینی، محمد زرویی نصرآباد، یاسر جلالی و شهاب‌الدین شکیبا در موزه هنر‌های دینی امام علی (ع) برگزار شد. آثار هنری فاخر در سازمان فرهنگی هنری باید به چرخه‌ای کارآمد تبدیل شود مهرداد باقری پبدنی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوانی که برای نوازش یک کانگورو به این حیوان نزدیک شده بود از خطرات احتمالی که ممکن است به قیمت از دست دادن جانش تمام شود آگاه نبود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که بازرسان فنی این سازمان در ارتباط با مسائل ادعایی پادمانی روز یکشنبه آینده به ایران سفر می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش‌هایی از شیوع یک ویروس تنفسی جدید در ایران منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: «دستگاه قضایی با افرادی در داخل کشور که نظام را متهم به اتفاقاتی که نیفتاده می‌کنند، برخورد خواهد کرد. آنهایی که در خارج از کشور هستند چاره ای نیست جز اینکه عزیزان رسانه‌ای این جنگ رسانه‌ای را خنثی کنند».

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس یک صفحه نوری بزرگ با مضمون کریسمس در منطقه لوهو چین منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متعاقب حوادث اخیر کشور و اتفاقات ناگوار در استان سیستان و بلوچستان در ماه‌های اخیر، هیأت اعزامی مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان به ریاست حجت‌الاسلام حاج‌علی اکبری ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ی جمعه مأموریت یافت تا با حضور در استان و شنیدن سخنان و درد دل مردم، پیگیری تدابیر ایشان در چهار محور «آزادی دستگیرشدگانی که جرم سنگین و مؤثری مرتکب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهر ازمیر ترکیه در پی بارش شدید باران دچار سیل شد.