جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر نفت گفت: مشترکینی که در ماه‌های بسیار سرد سال، مصارف آن‌ها حداکثر 70 درصد الگوی متعارف مصرف باشد، گاز بهای آنها رایگان خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رقابت برای کسب عنوان بهترین پاسور جام جهانی قطر به اوج خود رسیده است.

خبرگزاری مهر

قم - آیین نکوداشت «آیت الله سید مجتبی موسوی لاری» با پیام آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید پنجشنبه هفته جاری در قم برگزار می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزهای تلخی بر تئاتر کشور حاکم است. تئاترهای روی صحنه با عدم استقبال مخاطب مواجه است و هنرمندان تئاتری هم بیکار هستند. اما مسئولان هنری از روزهای آینده می‌گویند از جشنواره‌های فجر و از مهیا بودن شرایط اجرا موسیقی و تئاتر برای هنرمندان.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فهرستی از 20 فیلم برتر ترسناک در ژانر وحشت در سال 2022 را منتشر شده است که در این گزارش، به 10 فیلم اول می‌پردازیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری بلومبرگ مدعی شد چین یک مقام را که اخیراً از رده‌های بالای قدرت برکنار شده بود برای دیدار با رئیس جمهور ایران به تهران فرستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رامین رضاییان با اشاره به شرایط این روزهای مردم ایران، پست اینستاگرامی جدیدی منتشر کرده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی دامداران ایران از اختصاص به بالغ بر 40میلیون پلاک دام در 4 سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از کارکنان ورزشگاه میزبان فینال جام جهانی به دلیل سقوط از طبقه هشتم این ورزشگاه جان باخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زهره عبادتی درباره آلودگی هوا در فصل سرما و دلایل آن اظهارکرد: دلیل اصلی آلودگی هوا در فصل پاییز و زمستان پدیده طبیعی وارونگی دما، اختلاف دما و سرد شدن هوا است اما در کلانشهری همچون تهران که جمعیت قابل توجهی در آن ساکن هستند و این جمعیت بیش از توان اکولوژیک و محیط زیست تهران است، این ترددها و ترافیک‌ها همگی موجب افزایش آلودگی هوا در زمان وارونگی دما می‌شوند.