جمعه 20 مهر 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

محققان دانشگاه کمبریج در مطالعه اخیرشان از توسعه الگوریتمی که می‌تواند خطر سرطان پروستات را پیش‌بینی کند، خبر داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه همدلی نوشت: «فارس» و «تسنیم» که از فیلترینگ و طرح موسوم به «صیانت» هم حمایت می‌کنند، کانال‌های فعال در «تلگرام» فیلترشده دارند؛ کانال‌های هر دو خبرگزاری بیش از یک میلیون عضو دارد و جالب‌تر اینکه «تیک آبی» هم دریافت کرده است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا بیرانوند گلر اصلی تیم ملی ایران متولد 30 شهریور 1371 است. علیرضا بیرانوند در خرم آباد بدنیا آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درمان مستقیم به جهت رایگان بودن و کیفیت خدمت‌رسانی، برای سازمان و بیمه‌شدگان و بازنشستگان اهمیت حیاتی دارد؛ لذا به موازات توسعه کیفیت خدمات در بخش درمان غیرمستقیم، توسعه کمی و کیفی خدمات این بخش با توجه به سطح‌بندی خدمات و تعداد بیمه‌شدگان در هر منطقه و نیازهای درمانی بازنشستگان و بیمه‌شدگان در دستورکار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریم بنزما که بار دیگر تجربه تلخ از دست دادن جام جهانی را پشت سر گذاشت، این شانس را دارد که در بازی فینال، تیم ملی فرانسه را همراهی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تجمع مردم فلسطین در غزه برای شرکت در مراسم 35 سالگی تشکیل حماس، یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه و فرماندهان گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هوای ناسالم در شهرهای صنعتی تا 3 روز آینده تداوم دارد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از رونمایی از سامانه جامع راهبری و پایش پروژه های قرارگاه خاتم خبر داد گفت: ما به دنبال گسترش فعالیت های قرارگاه به ده ها برابر میزان فعلی هستیم و این شدنی است.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از فقهای برجسته حوزه علمیه قم: مراجع باید طرف حقیقت و عدالت باشند؛ اگر حس کردند حقوق مردم تضییع می‌شود باید به نفع مردم و در انتقاد از دولت‌ها سخن بگویند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی عنوان کرد که این اتحادیه در این هفته به دلایل حقوق بشری تحریم‌های قدرتمندی را علیه ایران اعمال کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساختمان کرایسلر نام یکی از بلندترین ساختمان‌های جهان در شهر نیویورک است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مسئولان اعم از دولتی و مجلسی و به ویژه متولیان سیاست خارجی، اگر با چین تعارف دارند، این را با صراحت بگویند ولی اگر دچار تعارفات و رودربایستی نیستند، چرا با همان ادبیات که با دیگران سخن می‌گویند به رئیس جمهور چین تذکر نداده‌اند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر بشکه نفت سنگین ایران در آبان 1401 به طور متوسط 88.73 دلار فروخته شد و قیمت آن در 11 ماه نخست امسال 32 دلار افزایش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی اخبار حکایت از تعطیلی چهارشنبه 30 آذرماه، که مصادف با شب یلدا است، دارند. اما ماجرا چیست؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابهام بر سر پرونده فیلترینگ و جزئیات فعالیت اینستاگرام و واتساپ روز به روز در حال پررنگ شدن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس امور مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: آمارها نشان از این دارد که 77 درصد شهرهای کشور بر روی گسل و پهنهبندی زلزله قرار دارند و حدود 30 درصد جمعیت شهرها به لحاظ عدم توسعه متوازن از شرایط بحرانی برخوردارند که بافت‌های ناکارآمد را تشکیل داده‌اند و نیاز به توجه ویژه دارند.