یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری تسنیم

اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان از روز 22 مردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسانه‌های جهان امروز طی گزارش‌های خود به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره بومی «خیام» و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در این زمینه اشاره کرده و آن را در راستای تقویت همکاری‌های ایران و روسیه که با تحریم‌های آمریکا و متحدانش روبرو هستند، خواندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی در اطلاعیه‌ای نوشت که وزارت اطلاعات در پاسخ رسمی وجود هرگونه سندی درباره ترور بیولوژیک امام خمینی (ره) را قاطعانه تکذیب نموده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی طرح ادعایی در خصوص علت رحلت امام خمینی که با بازتاب گسترده ای در رسانه ها همراه بود، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اطلاعیه ای را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: برنامه داریم قهرمانان ورزشی را به دانشگاه فرهنگیان وارد کنیم و موضوع استخدام آنان را نیز پیگیری خواهیم کرد.

وب‌گاه تابناک

دکتر محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در سفری یک روزه به استان زنجان در محل استانداری با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

دبیرکل حزب الله لبنان امروز سه شنبه در مراسمی در ضاحیه بیروت برای بزرگداشت عاشورای حسینی گفت که حزب‌الله همواره کنار فلسطین می‌ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره آخرین وضعیت «طرح صیانت» گفت: یک عده بلاخره جو سازی می‌کنند و نان می‌خورند و اِلا چیزی به اسم «طرح صیانت» تصویب نشده است که بخواهد اجرایی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نهضت حسینی در حال گسترش است و در وعده خدا تخلفی نیست.

خبرگزاری مهر

مشهد استاندار خراسان رضوی گفت: خبرنگاران به تاسی از حضرت زینب (س) آگاهی‌رسان و روشنگر هستند و در این طریق، عمر خویش را مصروف خبررسانی صادقانه می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نسبت به قطع یا خشکاندن درختان در نواحی مختلف شهر واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانا

طیبی با اشاره به اینکه قرآن هنرمندانه ارزش‌های انسانی را ترسیم کرده است، گفت: طبق تعبیر مقام معظم رهبری (حفظه الله)؛ دنیای امروز گرفتار ظلم و ستم و پلیدی‌های اخلاقی شده که به طور قطع نیازمند معرفت آزادگی حسینی و ترویج و نشر فرهنگ و درس حسینی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «کالین کال»، معاون سیاسی وزیر دفاع آمریکا مدعی شد از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین تاکنون 80 هزار نظامی ارتش روسیه یا کشته شده‌اند یا زخمی. بنا بر ادعای این مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا «تلفات روس‌ها در کمتر از شش ماه، احتمالاً بین 70 یا 80 هزار نفر باشد. آن‌ها احتمالاً بین 3 تا 4 هزار خودروی زرهی از دست داده‌اند». وی همچنین مدعی شد که...

خبرگزاری مهر

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهضت حسینی در حال گسترش است، چرا که همچنان از ابتدا برقرار بوده، بیشتر برقرار است و خدا وعده داده و در وعده خدا تخلفی نیست.