شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه گسترش

سارقان صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران در حالی دستگیر شدند که سرقت از بانک سپه استان مازندران و سرقت ناکام از بانک تجارت شعبه بهار تهران را نیز در کارنامه خود دارند. این سارقان تصمیم داشتند اموال مسروقه را پس از جاسازی در چمدان‌هایشان، از کشور خارج کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبرمعظم انقلاب اسلامی درحکم انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در روزنامه اطلاعات تاکید کردند: «چند وجهی بودن نگاه‌ها و سلایق سیاسی در میان نخبگانی که در اعتقاد راسخ به انقلاب و نظام اسلامی مشترکند، وجود روزنامه‌ئی با این خصوصیت را مفید و شاید الزامی می‌کرده، و اکنون نیز آن‌چنان است.»

خبرگزاری تسنیم

نماینده تشکل‌های چاپ سراسر کشور گفت: سازمان مالیاتی تن به اجرای مصوبه قانونی مجلس در خصوص معافیت مالیاتی خدمات چاپ و زینک به‌طور کامل نمی‌دهد.

وب‌گاه گسترش

شمس الدین حسینی، وزیر اقتصاد دولت محمود احمدی نژاد و رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس با بیان اینکه دولت مسئولیت پذیر است گفت: پیامد خطرناک سیاست ارز ترجیحی تخلیه ذخایر ارزی بود، عده‌ای می خواستند کشور را به بن بست بکشانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر صباحی‌فرد گفت: امروز نیروی مقتدر پدافند هوایی ارتش به مرحله‌ای از رشد و نبوغ رسیده که هیچ‌گونه وابستگی در تجهیزات به هیچ کشوری ندارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

عباس عبدی در مصاحبه‌ای به واکاوی دلایل و تبعات سکوت دولت رئیسی و مقامات وزارت امور خارجه درباره مذاکرات برجام پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحریم‌های غرب علیه صادرات انرژی روسیه منجر به عرضه ارزان‌تر مسکو و در نتیجه جذب مشتریان سنتی تهران از جمله چین شده است که علی‌رغم ریسک خرید نفت تحت تحریم، از تخفیف‌هایی برخوردار می‌شود که در میانه بحران انرژی یک مزیت رقابتی است. و در حالیکه این اقدام مسکو یک درآمد اقتصادی حیاتی ایران را تهدید می‌کند، به گفته بزرگترین تاجران مستقل نفت خام، ایالات متحده ممکن است به زودی حتی بدون احیای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم مقام خانه صنعت و معدن ایران گفت: اقشار اسیب پذیر‌تر برنج، گوشت و مرغ کم‌تری مصرف می‌کردند پس سهم کمتری از یارانه تخصیص داده شده خواهند داشت.

وب‌گاه تابناک

در راستای دستیابی به اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تولید 750 هزار دستگاه خودرو، رویکرد مدیریت ساپکو بر افزایش یک‌پارچگی تمامی ارکان تامین و تولید قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار علی زاهدی، یکی از فرماندهان عملیات در خط شیر (خرداد 1360)، می‌گوید: «در آن اوضاع که در حال کندن کانال به سمت مواضع ارتش عراق بودیم، دشمن اصلی پشه‌ها بودند. دهان‌مان را که باز می‌کردیم، ده‌ها پشه توی آن می‌رفت، توی بینی می‌رفت. ناچار بودیم صورت خود را با چفیه بپوشانیم و فقط دو چشم ما پیدا بود.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی آسیا تیم بسکتبال 3 در 3 دختران ایرانی را به عنوان نماینده قاره آسیا در رقابت‌های لیگ جهانی بسکتبال به فدراسیون جهانی معرفی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی از تحلیلگ‌ران و سیاسیون براین‌باورند که یکی از مهم‌ترین دلایل اختلاف میان اصول‌گرایان شیوه مدیریت کشور است. ضعف زیاد دولتمردان رئیسی عامل اصلی شرایط موجود است و این امر موجب شده تا اصول‌گرایان به این نتیجه برسند که رئیسی کفایت لازم را برای پیشبرد اهداف آنان را ندارد.