شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که پنج شنبه وارد ابوظبی شده بود با محمد بن زاید، رئیس جدید امارات دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه درباره وقوع درگیری نظامی مستقیم با غرب در صورت تداوم حملات سایبری هشدار داد. به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در این بیانیه آمده است برخی زیرساخت‌های حیاتی و نهاد‌های دولتی روسیه مورد خرابکاری سایبری قرار گرفته‌اند و انگشت اتهام را نیز به سمت آمریکا و اوکراین نشانه می‌رود. وزارت امور خارجه روسیه هشدار داده است:...

خبرگزاری دانا

ضربه متقابل یکی از لایه‌های ارزیابی قدرت در میان کشورهای ابرقدرت دنیا است که اکنون جمهوری اسلامی ایران با دست‌یابی به آن به صورت مستقیم و یا توسط جبهه نیابتی در حال پاسخ به ضربه کشورهای متخاصم در هر نقطه از دنیا است.

خبرگزاری دانا

توقیف دو نفتکش یونانی با اقدام قاطع دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در پاسخ به دزدی دریایی دولت یونان به دستور آمریکایی ها و حمله اخیر پهپادی مقاومت بر علیه فرمانده منطقه‌ای موساد و معاون ترور کل موساد نشان می دهد امروز دوران بزن و در رو تمام شده و جمهوری اسلامی و محور مقاومت هر تحرک تروریستی صهیونیست ها و آمریکایی ها را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: در راستای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی تاکنون 750 مدخل در حوزه‌های شهدا و اشخاص، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و جغرافیا جمع آوری شده و همچنین 250 مقاله علمی نیز تهیه شده است.

وب‌گاه عصر ایران

شما در این چند روز اخیر مشاهده می‌کنید که رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای اروپایی مجدد برای شکستن این مقاومت متحد شده اند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان این که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اسیر صهیونیست‌هاست، گفت: باعث تاسف است که یک نهاد بین‌المللی توسط یک رژیم نامشروع مورد بهره برداری قرار گرفته و حیثیت آن را زیر سوال برده است.

خبرگزاری مهر

مدیرکل شورای المپیک آسیا و مدیرکل دپارتمان ورزش بازی‌های آسیایی که پیش از این سفرشان به ایران لغو شده بود روز شنبه وارد تهران می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه 55 آنلاین

مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا در امور امنیت انرژی به قانونگذاران این کشور اعلام کرد درآمد روسیه از فروش سوختهای فسیلی شاید اکنون بیشتر از پیش از جنگ اوکراین شده باشد زیرا قیمتهای بالاتر جهانی، تاثیر تحریمهای غربی را خنثی کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مقامات اسراییل تهدید کرده‌اند که فلان طرح که نمی خواهم اسمش را ببرم می‌خواهند اجرایی کنند، ای کاش اسراییل جرات کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیین گرامیداشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود دعایی نماینده رهبر معظم انقلاب و سرپرست فقید موسسه مطبوعاتی اطلاعات پنجشنبه شب با حضور روحانیان، فضلا و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در مسجد اعظم قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

روزی که زدند و در رفتند یادشان نبود که دوران بزن و در رو تمام شده است، جمهوری اسلامی ایران تهدیدات دشمنان را در هر سطحی که باشد تبدیل به فرصت می‌کند، و در سطحی بالاتر برای دشمنان هزینه ایجاد می‌کند و دنیا امروز نظاره‌گر «ایران قوی» است.

خبرگزاری دانا

این روزها ایجاد اشتغال پایدار در هرمزگان تبدیل به سوژه ای برای سخنرانی ها و تیربون های مختلف مسئولان شده و هر مسئولی با دادن وعده هایی از ایجاد اشتغال پایدار برای بومیان هرمزگان سخن می گوید؛ وعده هایی که در دولت یازدهم و دوازدهم مردم به آن امیدی نداشته و به تدبیر مسئولان بدبین شده اند؛ اما در دولت سیزدهم که به وعده های صادق شهرت دارد نور امیدی در میان مردم هرمزگان منور شده که با ایجاد...

خبرگزاری دانا

اجتماع بزرگ زیر سایه خورشید با حضور انبوه عاشقانه مردم ولایتمدار یزد در امامزاده سید محمد جعفر یزد برگزارشد.