شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران گفت: بدون شک فعال کردن صنعت گردشگری در چهارمحال و بختیاری می‌تواند به ایجاد اشتغال کمک کند، در این صنعت باید سرمایه‌گذاری شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ، گردشگری و آثار باستانی عراق با اشاره به پیشینه تاریخی و علاقه فرهنگی ایران و عراق، تاکید کرد: توسعه روابط فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران برای ما حائز اهمیت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مقامات اسراییل تهدید کرده‌اند که فلان طرح که نمی خواهم اسمش را ببرم می‌خواهند اجرایی کنند، ای کاش اسراییل جرات کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد اسلامی گفت: تمام تعهدات پذیرفته شده در برجام مغایر با ضوابط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

خبرگزاری ایرنا

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: باعث تاسف است که یک نهاد بین‌المللی توسط یک رژیم نامشروع مورد بهره‌برداری قرار گرفته و حیثیت آن را زیر سؤال برده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

نهایتاً با پیگیری‌های صورت گرفته موضوع اخذ آزمون در هیأت دولت حذف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دانشجو نوشت: رئیس جمهور با تمجید از نقش تاریخی عشایر در پشتیبانی از استقلال کشور، گفت: امروز دسترنج عشایر در سفره بسیاری از مردم کشورمان دیده می‌شود و نقش آنها در تامین امنیت غذایی کشور انکارناپذیر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اوکراین طی فرمانی تحریم هایی شخصی برضد مقامات ارشد روسیه اعمال کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور گفت: رفع مشکلات آبی نیازمند طرحی جامع برای استفاده از آب برای شرب، صنعت و کشاورزی است که باید عدالت، قانون و اولویت در تدوین این طرح مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

اردوی جهادی درمانی قرارگاه الکفیل با دعوت و پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه گفت: محصور کردن کشوری مانند روسیه غیرممکن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولودیمیر زلنسکی تحریم هایی علیه مقامات ارشد روسیه از جمله ولادیمیر پوتین اعمال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین گفت: غربی ها می خواهند با اعمال تحریم ها اقتصاد روسیه را محدود کنند اما دود این مسئله به چشمان خود آنها می رود.

وب‌گاه الف

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: ای کاش اسراییل جرئت کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زوج کویتی برای ثبت ازدواج شان رفته بودند که پس از ازدواج پای زن پیچ خورد و افتاد. از اینجا ماجرای طلاق کلید خورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور با بیان اینکه تمام شاخص‌ها نشانگر آینده بسیار روشن برای کشور و اقتصاد کشور است، تصریح کرد: به لطف خداوند متعال در این جنگ اراده‌ها آینده کشور را به دست توانای شما جوان‌ها بسیار روشن می‌بینم.