سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام آقاجانپور گفت: وزارت دفاع در راستای تولید اقتدار دفاعی به برکت خون شهدا، به بالاترین سطح اقتدار دفاعی رسیده است.

وب‌گاه الف

دو واحد مسکونی به دو خانواده تهرانی صاحب چهارقلو توسط وزارت راه و شهرسازی و در راستای تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت اهدا شد.

وب‌گاه الف

امام جمعه اهواز با انتقاد از برخی تناقض گویی‌ها درباره حادثه متروپل آبادان، بر وجود یک سخنگوی واحد در این موضوع تأکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری اوکراین گفت، برای گفت‌وگو با پوتین مشتاق نیست اما باید با این واقعیت روبرو شود که احتمالا چنین کاری برای پایان دادن به جنگ در اوکراین ضرورت دارد.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه در ماجرای متروپل آبادان فساد گسترده‌ای بین سازنده بنا، پیمانکار، ناظر و دستگاه‌های ارائه‌دهنده مجوز اتفاق افتاده، گفت: باید طوری به مسأله رسیدگی شود که دیگر تکرار نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: گرانی واقعاً بی‌تاب‌کننده است و اینطور نیست که فکر کنیم گرانی بر مردم آسان تمام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت «جو بایدن» قصد دارد سامانه های موشکی دوربرد «ام ال آر اس» را در چارچوب بسته کمک نظامی گسترده تری که قرار است هفته آینده اعلام شود به اوکراین بدهد.

وب‌گاه عصر ایران

برخی که ما را می‌بینند می‌گویند آمده‌اند عکس بگیرند و بروند. باور کنید دولت تمام قد ایستاده است.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه در حادثه متروپل آبادان فساد گسترده‌ای بین سازنده بنا، پیمانکار، ناظر و دستگاه‌های ارائه‌دهنده مجوز اتفاق افتاده است، گفت: باید طوری به مسأله رسیدگی شود که دیگر تکرار نشود.

وب‌گاه گسترش

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: گرانی کالا چند اثر دارد: اول این که انسان‌ها را بداخلاق می‌کند. دیگر آن که امانتداری را از میان می‌برد و حتی انسان مجبور به دزدی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه در صورت برداشته شدن تحریم‌ها علیه این کشور صادرات غلات را آزاد می کند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: فساد گسترده‌ای بین پیمانکار، ناظر و دستگاه‌های مجوز دهنده در ساخت متروپل وجود داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه در حادثه متروپل آبادان فساد گسترده‌ای بین سازنده بنا، پیمانکار، ناظر و دستگاه‌های ارائه‌دهنده مجوز اتفاق افتاده است، گفت: باید طوری به مسأله رسیدگی شود که دیگر تکرار نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: گرانی کالا چند اثر دارد: اول این که انسان‌ها را بداخلاق می‌کند. دیگر آن که امانتداری را از میان می‌برد و حتی انسان مجبور به دزدی می‌شود.