یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

معاون نظارت و حسابرسی دفتر رهبر انقلاب با ارسال پیامی، از ابراز محبت و همدردی رهبر معظم انقلاب (مدظله)، رئیس جمهور و دیگر مسئولان و نهادها در پی درگذشت همسر خود قدردانی کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها امانتی است که باید به درستی و خوبی از آن نگهبانی کنیم، گفت: پلیس مقتدرانه با مخالفان نظم و امنیت و آرامش مقابله می‌کند.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی پویا محمودیان را به‌عنوان مشاور وزیر منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یادگار امام گفت: انقلاب اسلامی یک پارادایم بزرگ را در حوزه مسأله فلسطین عوض کرد و گفتمانی را زدود و گفتمان دیگری را جایگزین کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: خیزش دانشگاه‌ها یکی از ثمرات قیام امام خمینی (ره) بود و اکنون ایران جزء پیشروترین کشورها در تولید علم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حزب تمدن اسلامی در بیانیه‌ای تصریح کرد: قدرت و عظمت ایران همچون چراغ پرفروغ و درخشانی راه را برای آزادی همه ملت‌های مسلمان به ویژه آزادی فلسطین عزیز و سرنگونی همه ستمگران به ویژه آمریکای متجاوز و رژیم غاصب صهیونیستی باز خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حسین‌پور، عضو کمیسیون عمران گفت: یارانه بنزین هم باید یک روز برداشته شود؛ البته به این زودی‌ها برداشته نمی‌شود، ولی این طرح در برنامه دولت است و اقدام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور تاکید کرد: دولت مردمی مصمم است برای ایران قوی، بسترهای لازم برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای دختران این سرزمین، در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و سایر عرصه‌ها فراهم شود.

وب‌گاه گسترش

کش و قوس‌ها درباره بخشنامه جنجالی وضع عوارض صادراتی بالاخره به نتیجه رسید و وزارت صنعت، معدن و تجارت بعد از دوبار بازبینی این دفعه از موضع خود کوتاه آمد. لغو‌شدن عوارض، جدیدترین تصمیم این وزارتخانه برای کاهش هزینه صادراتی است. موضوعی که پیش از این موجب شده بود تا صادرکنندگان در صدور محصولات خود تردید کنند و برخی از آنها حتی از فروش کالا به آن‌سوی مرزها دست بکشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در اجرای ماده (2) قانون تاسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی کشور و بنا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای هیات امنای کتابخانه‌های عمومی کشور را منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن حسینیه ایرانیان در کراچی و جمعی از شهروندان مقیم این شهر در حرکتی خودجوش به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، نشست هم اندیشی با عنوان به یاد امام خمینی برگزار می کنند.

خبرگزاری ایرنا

قم ایرنا وزیر آموزش و پرورش، با تاکید بر اهمیت توجه به مسایل تربیتی به ویژه در مدارس خیرساز گفت: به گونه‌ای کار کنیم که فرزندان ما نیز از «اَبرار» باشند و باید این مساله را جدی بگیریم.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 60 فیلم در روزهای پایانی و ابتدایی هفته که مصادف با ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب و قیام تاریخی 15 خرداد است، از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.