دوشنبه 7 خرداد 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان کری در جلسه شهادت کنگره در پاسخ به سوالات نمایندگان جمهوری‌خواه تایید کرد که چهار بار در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ با ظریف دیدار داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

دغدغه مهم درپی درگذشت دعایی استمرار «اطلاعات» به مثابه «نهاد» و این بیم بود که مؤسسه 96 ساله فروپاشد یا مبتذل یا بولتن شود.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل اظهار داشت: مقابله با پدیده گرد و غبار و طوفان شن در کشورهای ساحلی خلیج فارس و غرب آسیا نیازمند رویکرد جامع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کانادا با اعلام تحریم‌های جدید علیه روسیه صادرات 28 خدمات پشتیبانی مانند حسابداری و تبلیغات را که برای فعالیت صنایع نفت، گاز و شیمیایی روسیه مورد نیاز است، ممنوع کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از زمان آغاز حمله روسیه در 24 فوریه (5 اسفند)، کانادا بیش از 1070 فرد و نهاد روسی را تحریم کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امید به امتداد راه آقای دعایی در دوران مدیریت آقای دکتر صالحی دارم... جایزه اخلاق رسانه را با همکاری رسانه‌ها و اهالی مطبوعات پیگیری می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی ملاحظات برای ایشان اجباری بود. دایره حساسیت هم انقدر گسترده بود که کار را فلج کرده بود

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: آمریکا و غربی‌ها می‌دانند در اعتقاد اسلامی ایران بمب اتم جایی ندارد و آن‌ها می‌دانند ایران به دنبال بمب اتمی نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

در تعجبم ایشان با این همه مشغله و مسئولیت هیچگاه به علت مشغله زیاد از هیچ برنامه و جمع و دعوتی غایب نبود. همیشه حاضر با کمال میل و بدون هیچ ناراحتی.

وب‌گاه خبر آنلاین

در دیدار با رئیس‌جمهور نیز همان رفتار همیشگی را داشتند که این بار توسط عده‌ای دیگر مورد عتاب و خطاب قرار دادند. اما او هرگز مشی خود را کنار نگذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخست وزیر هند در پاسخ به دعوت رئیس جمهور کشورمان از وی جهت سفر به ایران، ضمن استقبال از این سفر، متقابلا از رئیس جمهور ایران جهت بازدید از هند دعوت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در ابتدای دولت دولت سیزدهم تعداد فوتی های کرونا به حدود 700 تا 800 نفر در روز می رسید، و این مرگ و میرهای تلخ از یاد نمی‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بعد از میدان تجریش و گذر از میدان قدس، محله نیاوران شروع می‌شود. در شمال پایتخت. کوه‌های البرز، پا در زمین، آنچنان محکم کرده‌اند که با نظاره‌شان، انسان احساس استواری می‌کند. بعد از چند دقیقه، مرکز توانبخشی جانبازان امام‌خمینی (ره)، پیش‌رویمان است.