یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب، گفت: شناساندن نقش و جایگاه روحانیت می‌تواند بسیاری از توطئه‌ها و هجمه‌های روانی و رسانه‌ای دشمن را خنثی و واقعیات را برابر دیدگان افکار عمومی قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: با گسترش ناوگان سطحی «نداجا»، این قابلیت فراهم شده تا از مبدأ یگان‌های سطحی، انواع پهپادهای انتحاری به پرواز در آمده و در هر نقطه‌ای که به عنوان هدف تعریف شود، عملیات پهپادی انجام شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای نگهبان گفت: تاکید بر این است که باید مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها و نیز مدارس، "درس امام شناسی" را برای شناخت بیشتر بنیانگذار انقلاب اسلامی، به سر فصل درسی خود اضافه کنند چراکه همه در قبال نسل جدید مسئول هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: در آستانه برگزاری مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در تعامل با سایر دستگاههای ذیربط، در آمادگی کامل به سر می برد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر شورای نگهبان گفت: به عنوان وظیفه شرعی، انقلابی و سیاسی، همه مسئولیم که راه و روش امام را به نسل‌های آینده و جوان کشور انتقال دهیم.

وب‌گاه تابناک

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: اگر ما این ارز ترجیحی را حذف هم نمی‌کردیم مردم می‌دانستند که به دلیل تحولات بین‌المللی اتفاق افتاده و مصوباتی که در مورد حقوق ورودی، ارزش افزوده و برخی عوارض داشتیم، هزینه‌هایی تحمیل می‌شد که اگر حذف ارز 4200 را نداشتیم هم یک موج گرانی به هر حال داشتیم منتها این هم اضافه شد که دارد مدیریت می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این جلسه علاوه بر سران قوا تعدادی از وزرا و اعضای سه قوه نیز حضور داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: مخبر گفت: اگر حذف ارز 4200 را نداشتیم هم یک موج گرانی به هر حال داشتیم منتها این هم اضافه شد که دارد مدیریت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اقتصاد یکی از پارامترهای اصلی انتخابات در اقصی نقاط جهان به شمار می‌رود. در پرسش‌نامه زیر تلاش شده است که تاثیر این پارامتر بر انتخاب روسای جمهوری ایران در چهل وسه سال اخیر مورد بررسی قرار بگیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

کالابرگ الکترونیکی در واقع همان کوپنی است که در دهه 60 به مردم داده می شد.

خبرگزاری مهر

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور از آمادگی پلیس و دیگر دستگاه‌ها برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در نظم و امنیت کامل خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضائیه برگزار شد.

وب‌گاه الف

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی دکتر مریم جلالی را به‌عنوان معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی این وزارتخانه منصوب کرد.