یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری مهر

معاون اجرایی ارتش اقدامات ویژه ارتش برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

نوجوانان و جوانان کرمانی که عصر امروز در اجتماع «سلام فرمانده» شرکت کرده بودند، دلیل حضور خود را عشق به امام زمان (عج) عنوان کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار منطقه 14 گفت: همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، پرچم بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا (ع) در این منطقه تهران برافراشته شد.

خبرگزاری دانا

محمدباقر محمدی‌لائینی تبیین شخصیت امام راحل و حراست از انقلاب را از مصادیق جهاد تبیین دانست و گفت: امام خمینی (ره) ریشه‌های افول قدرت اسلام را شناخت و آنرا مورد هدف قرار داد.

خبرگزاری دانا

کریمی بابیان اینکه نباید تصور شود اقوام؛ مصرف تبلیغاتی و سیاسی دارند، گفت: شهروند درجه یک و دو نداریم و نباید بین اقوام خط‌کشی کنیم‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجوامام یوسف نوری عصر امروز در مراسم جشن دختران آفتاب که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با تبریک روز دختر به تمام دختران ایران اظهار کرد: اگر بخواهیم شکوفایی تمدن نوین اسلامی را شاهد باشیم چاره‌ای نداریم تا دختران آینده ایران حضور مؤثری در شکوفایی این تمدن داشته باشند. وی گفت: آنچه ما در نظام تعلیم و تربیت به آن ملزم هستیم تربیت نسل آینده بر اساس...

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نوشت: رئیس جمهور تاکید کرد: دولت مردمی مصمم است برای ایران قوی، بسترهای لازم برای شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای دختران این سرزمین، در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و سایر عرصه‌ها فراهم شود

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایشگاه ملی «عصر امید» برای نمایش دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، واحدهای فناور، استارتاپ‌ها و طرح‌های خلاق اعضای هیات‌علمی، دانشجویان و پژوهشگران وابسته به واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور بود؛ سکویی برای عرضه دستاوردهای فناورانه در چهل‌سالگی دانشگاه.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اجرایی ارتش با اشاره به هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای برگزاری گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت:

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک صادرات ایران با پرداخت بیش از 13 هزار فقره تسهیلات حمایتی به ارزش بیش از 21 هزار میلیارد ریال از ابتدای سال تا 20 اردیبهشت امسال، مسئولیت‌های اجتماعی خود را همچنان در دستور کار دارد.

خبرگزاری مهر

حزب تمدن اسلامی اعلام کرد: سالگرد فاجعه خونین 15 خرداد یادآور قیام ملتی شریف و فداکار در حمایت از مرجعیت بزرگ شیعه حضرت امام خمینی رضوان‌الله علیه بر ضد رژیم مستکبر و دیکتاتور پهلوی است.

خبرگزاری مهر

معاون نظارت و حسابرسی دفتر رهبر انقلاب با ارسال پیامی، از ابراز محبت و همدردی رهبر معظم انقلاب (مدظله)، رئیس جمهور و دیگر مسئولان و نهادها در پی درگذشت همسر خود قدردانی کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس تهران با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها امانتی است که باید به درستی و خوبی از آن نگهبانی کنیم، گفت: پلیس مقتدرانه با مخالفان نظم و امنیت و آرامش مقابله می‌کند.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی پویا محمودیان را به‌عنوان مشاور وزیر منصوب کرد.