یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

یارانه بنزین هم باید یک روز برداشته شود؛ البته به این زودی‌ها برداشته نمی‌شود، ولی این طرح در برنامه دولت است و اقدام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان با اسدالله بادامچیان در باره امام خمینی (ره) گفتگو کرده است.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - امام خمینی (ره) بزرگ معمار انقلاب اسلامی از ویژگی ها و خصیصه های بسیاری برخوردار بود اما ساده زیستی و پرهیز از تجملات و تشریفات، ایشان را سمبل رهبر مردمی در جهان تبدیل کرد که قرن‌ها نامش در همراهی با کوخ نشینان بر دلها و اذهان باقی خواهد ماند.

وب‌گاه الف

سال 1350 شمسی که پهلوی دوم «گران‌ترین جشن تاریخ» را در ایران برپا کرد و به‌قول پیشخدمت‌های خارجی مراسم، بودجه 2 سال سوئیس را در 2 روز خرج کرد در روستاهای ایران چه خبر بود؟ به گزارش یک آمریکایی، کودکان از گرسنگی علف‌خواری می‌کردند.

خبرگزاری دانا

وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف دولت انقلابی در این دوره آن است که به تربیت نسل آینده ساز به عنوان اولویت در برنامه‌ها بپردازد و باید به دختران به عنوان مهمترین بخش ازجمعیت آینده ساز توجه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی و خط و نشان کشیدن های آژانس بین المللی انرژی هسته ای از تیترهای مطبوعات امروز است.

وب‌گاه منیبان

افزایش سقف تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن از 100 به 450 میلیون تومان، بخشی از تسهیل‌گری دولت در اجرای قانون جهش تولید مسکن است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و کمک به حادثه متروپل آبادان تیتر نخست اغلب روزنامه‌های امروز کشور بودند.

وب‌گاه تابناک

منازعه آبی بر سر زاینده‌رود و کارون، معرفی 560 هزار خانه خالی برای دریافت مالیات به وزارت اقتصاد، رهبر معظم انقالب اسلامی سخنران مراسم 14خرداد، عملکرد دولت و رسانه‌های رسمی در فاجعه متروپل آبادان، خط و نشان وزیر ارشاد برای برادران لیلا، آتن چگونه وارد منازعه تهران و واشنگتن شد؟ مسکو، یک گام نزدیک‌تر به پیروزی، دوراهی کالابرگ و یارانه و نان و دارو، خط قرمز دولت از مواردی است که موضوع...

وب‌گاه منیبان

علی ربیعی - سخنگوی دولت دوازدهم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گاهی سیاست ها تکراری و کلیشه ای است و هر سیاستگذار و سیاستمداری می آید در تله آن گرفتار می‌شود. سیاست دادن یارانه، تک‌نرخی کردن ارز، کمک به تولیدکنندگان، یاری رساندن به طبقات و دهک‌های پایین. اجرای عدالت خواسته اغلب دولت‌هایی بوده است که به قدرت رسیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دفاع روسیه چهارشنبه شب هشدار داد که حمله به خاک روسیه از شهر شوستکا در منطقه سومی اوکراین انجام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اوکراین تاکنون آمار دقیقی از تلفات نیروهای خود در جنگ با روسیه ارائه نکرده است اما سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا تخمین می‌زنند که بین 5 هزار و 500 تا 11 هزار نیروی اوکراینی در جنگ کشته شده‌اند.