یک‌شنبه 15 مهر 1403

سیره رفتاری حضرت زهرا (س) بهترین شیوه رسیدن به آخرت است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سیره رفتاری حضرت زهرا (س) بهترین شیوه رسیدن به آخرت است

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: سیره رفتاری و گفتاری حضرت زهرا (س) بهترین شیوه رسیدن به آخرت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا، مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان شب گذشته در دومین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س)، در جمع عزاداران فاطمی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) باتسلیت و تعزیت به عزاداران فاطمی، اظهار کرد: فاصله گرفتن و دوری از سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع) یکی از عوامل افتادن اغتشاشگران به دام شیاطین است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه عنوان کرد: به هر میزان که از اهل بیت (ع) فاصله گرفته شود به همان میزان خطر نزدیک شدن به شیاطین و انس گرفتن با آنها وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا با شرح خطبه 133 نهج البلاغه، به بیان رویکرد و نگاه حضرت زهرا (س) به دنیا و آخرت پرداخت و افزود: در مقابل ماتریالیست‌ها و مادی‌گراها که نهایت مقصد شان دنیاست و توان دیدن حیات حقیقی، یعنی آخرت را ندارند، مؤمنین معاد باور، حیات حقیقی را در آخرت می‌جویند و از دنیا به عنوان ابزار رسیدن به آخرت می‌نگرند. وی تصریح کرد: سیره رفتاری و گفتاری حضرت زهرا (س) بهترین شیوه رسیدن به آخرت است. مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با اشاره به نزدیک بودن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار دلها نمونه کاملی از انسان مؤمن و بصیر در عصر امروز است. وی خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی فناپذیر بودن دنیا را از اعماق وجودش می دانست و دل به این دنیای فانی نبسته بودند و در تمام عمر خود در حال جمع اوری توشه آخرت بودند. انتهای پیام /