شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسلامی، کارشناس تکتونیک: تا سال 1409 اصفهان تبدیل به بیابان می‌شود / 45 برابر نرخ جهانی در اصفهان فرونشست داریم طبق استاندارد جهانی، 4 میلی‌متر فرونشست در یک سال، به معنای بحران است. اصفهان در سال 98، 184 میلی‌متر را تجربه کرده است. هنوز کلمه‌ای برای توصیف این وضعیت ابداع نشده است. رضا اسلامی، به رویداد24 می‌گوید مهم‌ترین دلیل فرونشست در ایران برداشت از آبخوان است و در صورت تداوم این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به ارائه خدمات امدادی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از 6 هزار نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از تداوم امدادرسانی در 3 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از بارش شدید و مرگبار تگرگ در چین را می بینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرویز پرستویی با اشاره به سیل دشتیاری گفت: پس از وقوع سیل این چندمین بار است که در این روستا حاضر می‌شویم. در این روستا به دلیل سیل و آبگرفتگی هیچ راه ترددی برای مردم وجود ندارد. پرویز پرستویی با اشاره به سیل دشتیاری گفت: پس از وقوع سیل این چندمین بار است که در این روستا حاضر می‌شویم. در این روستا به دلیل سیل و آبگرفتگی هیچ راه ترددی برای مردم وجود ندارد. به گزارش عرشه آنلاین، ویدئویی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش‌های آخر هفته سنگین خواهد بود بر لزوم آمادگی کامل برای این روزها در حوزه خدمات شهری تأکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از امدادرسانی به 6223 نفر در سه استان سیل زده خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات، با اشاره به وقوع سیل و آب گرفتگی در 13 استان، از امدادرسانی به بیش از 6200 نفر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در مجمع اخیر شورای کشتی آسیا، رئیس اتحادیه جهانی صحبت جالبی را در مورد چرایی انتخاب کشور آلبانی برای میزبانی از مسابقات امیدهای جهان و جهانی اوزان غیرالمپیکی مطرح کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو، شایعه تاثیر بارورسازی ابرها در بارش‌های اخیر مناطق جنوبی و شرقی کشور را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو، شایعه تاثیر بارورسازی ابرها در بارش‌های اخیر مناطق جنوبی و شرقی کشور صحت ندارد و این بارش‌ها ناشی از تغییر اقلیم است.

وب‌گاه عصر ایران

چند روز پس از بارش باران سیل آسا در امارات متحده عربی برخی از مناطق این کشور شاهد بارش شدید تگرگ بود.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که قرار بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود به دلیل سیل بی سابقه در امارات و نبود پرواز، لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد که اختلال و کاهش سرعتی در مناطق مرکزی تهران نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات از آماده‌باش امدادگران در 14 استان درگیر مداخلات جوی و تشدید فعالیت سامانه بارشی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی حکومت سرپرست طالبان اعلام کرد که در سه روز اخیر، هشت تن بر اثر جاری شدن سیلاب در افغانستان جان‌باخته و سه تن دیگر مجروح شده‌اند.