شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ...

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با تصمیم جدید کنفدراسیون مچ اندازی آسیا اطلاعیه ای صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد که پیش بینی می‌شود برای سال 2024 این شرایط ادامه داشته باشد

خبرگزاری ایرنا

کاشان _ ایرنا _ مدیر مرکز بحران شهرستان آران و بیدگل گفت: بارندگی های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، موجب سه هزارو 480 میلیارد ریال خسارت به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان شد.

وب‌گاه عصر ایران

«صرف آمدن مسئولان و گرفتن عکس یادگاری و احیانا ریختن قطره‌ای اشک دردی از مردم دوا نمی‌کند بلکه باید سازمان برنامه و بودجه مکلف شود تا ردیف‌های مستقل اعتباری برای جبران خسارات سیل در نظر گیرد. اگر معادل ریالی اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های نحیف استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم.»

وب‌گاه مشرق نیوز

طی بارش های اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان مسیر بسیاری از روستاها مسدود و روستاهای بسیاری دچار آب گرفتی شدند و همچنین خسارات زیادی به روستاهای شهرستان کنارک دلگان و دشتیاری این استان وارد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برگزاری یک گل‌ریزان در باشگاه ورزشی راه‌آهن با حضور ورزشکاران و هنرمندان پای رئیس مسجدمکی را به تهران باز کرده است!

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده چابهار در مجلس خطاب به رئیسی گفت: حضور شما در بین مردم سیل زده قطعا موجب تسلی خاطر شد و این نقطه تمایز و برتری دولت شما بر دولت قبل است اما صرف آمدن مسئولان و گرفتن عکس یادگاری و احیانا ریختن قطره ای اشک دردی از مردم دوا نمی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد امام خمینی از افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان 2 نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور خبر داده بود و مستمری فروردین‌ماه با افزایش 30 درصدی به حساب مددجویان واریز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان قدردان نعمت امنیت و وحدت هستند و به احدی اجازه تفرقه‌اندازی میان صفوف‌شان را نمی‌دهند؛ البته امنیت پایدار در سایه فضای پُر رونق کسب و کار و با هم‌اندیشی و همفکری همه آحاد استان حاصل خواهد شد. وی گفت: علی‌رغم خدمات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «احمد نادری» در جلسه علنی امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: طی روز‌های گذشته و در زمان برگزاری کنکور سراسری شاهد وقوع سیل در حاجی‌آباد زیرکوه خراسان جنوبی بودیم که این مساله منجر به تخریب جاده شده بود. وی افزود: بر این اساس حدود 60 دانش آموز که حدود یک سال برای کنکور سراسری زحمت کشیده بودند، از آزمون سراسری...

وب‌گاه عصر ایران

تگرگ شدید به طور همزمان چندین استان چین را درنوردید. محصولات کشاورزی، از جمله مزارع چای در استان گوئیژو، به شدت توسط وسایل نقلیه آسیب دیدند. طوفان و سیل شدید پرجمعیت‌ترین (بیش از 125 میلیون نفر) استان گوانگدونگ چین را درنوردید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده اهواز در مجلس با تذکر به وزارت نیرو به منظور تامین حق‌آبه کشاورزان و جلوگیری از سیل در شهر‌های جنوبی، گفت: عدم تامین حق‌آبه برای زمین‌های کشاورزی و بروز ریزگرد‌ها ناشی از خشکی تالاب‌ها ازجمله موضوعات مهم برای مردم منطقه است که باید مدیریت شود.

وب‌گاه فرارو

سال‌هاست که ذخایر آبی کشور دچار بحران شده و حتی سازمان‌های بین‌المللی هم هشدار‌هایی مبنی‌بر وقوع این بحران در کشور داده‌اند. سیستان‌وبلوچستان یکی از استان‌هایی است که با این بحران دست‌وپنجه نرم می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سرهنگ مومنی، رتبه سوم بیشترین تصادفات به بزرگراه شهید همت اختصاص دارد. در این بزرگراه 3 درصد از کل تصادفات فوتی شهر تهران رخ داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امدادونجات هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در 13 استان در 5 روز گذشته، از حضور 770 امدادگر برای امدادرسانی به افراد آسیب دیده، خبر داد.