شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های اصلاح‌طلب در روزهای اخیر سعی دارند با به‌کارگیری کلیدواژه «وحدت اجتماعی» برخی خطوط قرمز را رد کرده و به عادی سازی هنجار شکنی بپردازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به افزایش و تشدید بارش‌ها در سه استان جنوبی کشور احتمال وقوع سیل وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اداره پارک ملی کویر گرمسار از دستگیری دو شکارچی متخلف در این منطقه حیات وحش خبر داد و گفت: از این متخلفان اسلحه شکاری و 27 فشنگ چهار پاره کشف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار رسولی زاهدان در سیستان و بلوچستان به دلیل آبگرفتگی معابر تعطیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیل در سیستان و بلوچستان شرکت کرد.

وب‌گاه فرارو

زنبور‌های گرده ممکن است در محیط‌های شهری و روستایی حضور داشته باشند، اما اکنون محققان دستکم یک گونه دیگر پیدا کرده‌اند که حتی سازگارتر از این محیط هاست و می‌تواند در زیر آب هم زنده بماند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سیل شدید اخیر دبی ناشی از بارش کم سابقه باران در منطقه خلیج فارس بوده است. این گربه توسط پلیس نجات یافت.

وب‌گاه عصر ایران

استاندار کرمان با بیان اینکه در برخی از شهرستان ها مانند منوجان 8 کیلومتر لایروبی و اصلاح سیلبندها انجام شد، ادامه داد: در شهرستان‌های جنوبی استان اقدامات پیشگیرانه زیادی برای مقابله با سیل انجام دادیم و این اقدامات باعث شد که با وجود بارش‌های زیاد و شدید باران در این منطقه شاهد خسارات کمی باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیلاب جان کودک 9 ساله روستای کهورتاک منطقه توکهور هشتبندی را گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار ریگان از مسدود شدن راه ارتباطی 37 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب راه ارتباطی 37 روستا در مناطق کوهستانی این منطقه مسدود شد. سیلاب راه ارتباطی 37 روستای ریگان را مسدود کرد به گزارش عرشه آنلاین، فرماندار ریگان از مسدود شدن راه ارتباطی 37 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: در اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب راه ارتباطی 37 روستا در...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی و زرد از بارش شدید باران و تگرگ همراه با رعد و برق و وزش باد و احتمال وقوع سیل و طوفان در 4 استان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دانشمندان در کشفی اتفاقی نشان داده‌اند که ملکه‌های زنبور عسل شرقی معمولی (یک گونه گسترده در شرق آمریکای شمالی) می‌توانند هنگام خواب زمستانی تا یک هفته زیر آب زنده بمانند. این توانایی زنبور ملکه در شرایط خواب زمستانی به مقاومت او در برابر سیلاب کمک می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعزام تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل بارش باران و جاری‌شدن سیل در امارات لغو شد. اعزام تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل بارش باران و جاری‌شدن سیل در امارات لغو شد. به گزارش عرشه آنلاین، سی‌ودومین دوره مسابقات جودوی قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی از یکم تا چهارم اردیبهشت 1403 به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودوی با ترکیب 11 جودوکار در بخش مردان...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در جنوب سیستان بلوچستان 1200 روستا تحت تأثیر سیل قرار گرفته و از این میزان 300 روستا دچار آب‌گرفتگی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی و زرد از بارش شدید باران و تگرگ همراه با رعد و برق و وزش باد و احتمال وقوع سیل و طوفان در چهار استان خبر داد.