شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

مدیر اجرایی انجمن مجریان تورهای مسافرتی روسیه (ATOR) طی اظهاراتی اعلام کرد که ترافیک هوایی دبی ممکن است از عصر روز چهارشنبه دوباره به ظرفیت کامل خود برسد.

وب‌گاه عصر ایران

تیم ملی کشتی فرنگی که شب گذشته موفق شد عنوان قهرمانی آسیا را با اقتدار از آن خود کند، صبح امروز قصد عزیمت به تهران را داشت که به دلیل لغو پرواز به دبی، در بیشکک ماند و برنامه بازگشتش به کشور با تعویق مواجه شد.

خبرگزاری تسنیم

اگر پرواز دبی بار دیگر به دلیل سیل لغو نشود، رئیس فدراسیون کشتی فردا همراه با وزیر ورزش راهی قرقیزستان خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به وقوع سیلاب در استان‌های جنوبی کشور گفت: تیم‌های واکنش سریع از ساعت‌های اولیه وقوع سیل، در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان وارد عمل شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

در پی وقوع سیل در استان‌های جنوبی، 146 نیرو در قالب 73 تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: هم اکنون بخش عمده گروه‌های عملیاتی و فنی سیستان و بلوچستان به‌صورت شبانه‌روزی در مناطق سیل‌زده مستقر شده‌اند تا مشکلات قطعی برق ناشی از حادثه طبیعی را رفع کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعزام تیم ملی جودو ایران به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل بارندگی شدید و جاری شدن سیل در کشور امارات (به‌عنوان فرودگاه ترانزیت) لغو شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به افزایش و تشدید بارش‌ها در سه استان جنوبی کشور احتمال وقوع سیل وجود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

اعزام تیم ملی جودوی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل بارش باران و جاری شدن سیل در کشور امارات لغو شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به یک هزار و 350 نفر در سیلاب‌های اخیر خبر داد و گفت: در این مدت 63 عملیات امدادی در هفت استان انجام گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از فعالیت 6 هزار امدادگر و امدادرسانی به بیش از هزار نفر در مناطق سیل زده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سیل دبی باعث تعویق زمان بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به کشور و تغییر هتل این تیم در بیشکک شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری گفت: 32 محور شریانی و غیرشریانی به دلیل بارش‌های اخیر مسدود شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان اعلام کرد که 2 دختر نوجوان عشایر در این منطقه که از صبح امروز (چهارشنبه) همزمان با جریان سیلاب، مفقود شده بودند توسط تیم های جست و جو پیدا شدند و در سلامت هستند.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - استاندار کرمان در محل رودخانه سورگاه شهرستان قلعه‌گنج، یکی از نقاطی که هرسال در سیلاب شاهد خسارت و دردسر بودیم، حضور میدانی پیدا کرد و گفت: با اقدامات یکسال اخیر و احداث سیل‌بند، دیگر اینجا تهدیدی برای ساکنان نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.