شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد. به دلیل ناپایداری های جوی کلیه مدارس شهرستان زرند برای روز چهارشنبه تعطیل اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت این هفته به همه دستگاه‌های مسئول دستور داد که همه امکانات خود را برای کمک و جبران خسارات وارده به سیل زدگان بسیج کنند.

وب‌گاه فرارو

روح الله سرگزی روز چهارشنبه اظهار کرد: این اتوبوس‌ها شب گذشته در مسیر چابهار - نیکشهر در حال تردد بودند که به دلیل بسته شدن این مسیر ارتباطی ناشی از بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌های محلی گرفتار سیلاب شدند که بلافاصله بعد از رها سازی از سیلاب توسط نیرو‌های راهداری اسکان اضطراری یافتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دولت گفت: جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از کنترل قیمت کالاهای اساسی و مصرفی مردم و حمایت از بخش تولید و مواد اولیه مورد نیاز آن است.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان اعلام کرد: پیش از وقوع سیلاب در این منطقه دستکم 30 خانوار که جمعیتی حدود یکصدنفر را شامل می شود به همراه 10 هزار دام از مناطق پرخطر در مسیر سیلاب از نقاط پرخطر جابه جا و استقرار آنان مدیریت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه دختر 12، 17 و 20 ساله در سیل عنبرآباد کرمان مفقود شدند. سه دختر 12، 17 و 20 ساله در سیل عنبرآباد کرمان مفقود شدند. به گزارش عرشه آنلاین، فرماندار عنبرآباد گفت: سه دختر نوجوان در این شهرستان در جنوب کرمان در جریان سیل مفقود شده بودند که یک نفر آنان زنده پیدا شدند و جست و جو برای سایرین جریان دارد.

وب‌گاه فرارو

فرماندار عنبرآباد گفت: «سه دختر نوجوان در این شهرستان در جنوب کرمان در جریان سیل مفقود شده بودند که یک نفر آنان زنده پیدا شد و جست‌وجو برای سایرین جریان دارد.»

وب‌گاه فرارو

بارش شدید باران روز گذشته (سه شنبه) در دبی امارات منجر به جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی در بزرگراه‌ها و فرودگاه بین‌المللی آن شد.

وب‌گاه عصر ایران

این 3 دختر نوجوان 12، 17 و 20 ساله بودند. با تلاش امدادگران یکی از این افراد زنده پیدا شده و جست و جو برای دو دختر دیگر ادامه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به یک هزار و 350 نفر در سیلاب‌های اخیر خبر داد و گفت: در این مدت 63 عملیات امدادی در هفت استان انجام گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره با اشاره به آزمون صلاحیت حرفه‌ای که دی‌ماه سال گذشته برگزار و 16 هزار و 371 نفر در آن شرکت کردند گفت: از این تعداد 8041 نفر قبول شدند که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در اردیبهشت ماه مصاحبه عمومی و سلامت روانی پذیرفته‌شدگان در تمام استانها برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس‌جمهور در مراسم روز ارتش: اگر در زمینه کرونا، سیل و حوادث طبیعی مشکلی پیش بیاید نیرو‌های مسلح، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران در کنار مردم هستند و غمخوارشان خواهند بود. دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، ایستادگی مقابل نیرو‌های تروریستی و صیانت شبانه‌روزی از مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی از ویژگی‌های نیرو‌های مسلح ما است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس‌جمهور گفت: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت. ارتش و سپاه در یک اقدام دقیق و سنجیده کاری کردند که به فرموده رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی تنبیه شد. وی ادامه داد: این عملیات نشان داد که نیروهای مسلح ما آماده و منتظر فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند این اقدام، اقدامی محدود بود اما اگر این اقدام فراگیر بود حامیان رژیم صهیونیستی می‌دیدند که چیزی از این رژیم باقی نمی‌ماند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه نگرانی‌هایی از بروز کم‌آبی در استان‌های تهران، خراسان رضوی و قزوین در تابستان 1403 وجود دارد، گفت: «به نظر می‌رسد برای فصل گرم امسال باید نگران تأمین منابع آبی این استان‌ها باشیم، به‌خصوص که مقدار بارش‌های تجمعی این استان‌ها در سال آبی جاری به 36 تا 44 درصد پایین‌تر از شرایط نرمال رسیده است.» «احد وظیفه» رئیس مرکز ملی اقلیم...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: ارتش امروزه به عنوان دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی به شمار می‌رود، که این مسیر پرافتخار را با تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور و ناامید سازی جبهه دشمنان ادامه می‌دهد.