شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

آموزش‌وپرورش فهرج طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان با توجه به تدام بارش و آب گرفتگی معابر و به جهت حفظ سلامتی دانش آموزان مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فهرج امروز 29 فروردین ماه نیز تعطیل می‌باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران از آماده باش دستگاه های امدادی و لغو مرخصی ها در مناطق تخت پوشش هشدار قرمز هواشناسی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

هم اکنون برق 12 روستا در این شهرستان شامل کوراندپ، منطقه سرگوست بنت، روفنان و گیمک، احمداباد، کوراندپ، ترانی، چاکری کچ، بنگلی سول، هادرت، ریکو، گجویی و منه قطع است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با صدور پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش، این روز تاریخی را به آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی ایران به خصوص به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آن تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد 13 نفر زخمی بر جا گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرستاده سازمان ملل به لیبی استعفای خود را به دبیرکل این سازمان اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهار شهر و شهرستان استان کرمان ازجمله منوجان، رودبار جنوب، جیرفت و قلعه گنج تاکنون درگیر سیل شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عصر ایران

بارندگی شدید و پرحجمِ عصر امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی، فرودگاه دبی غرق در آب شد و در پی آن بسیاری از پرواز‌ها لغو شده یا به تعویق افتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تداوم بارندگی در بندرعباس موجب آبگرفتگی شدید خیابان‌ها شده است.

وب‌گاه عصر ایران

جاری شدن سیل در جزیره کیش بر اثر بارش شدید باران را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیل عظیمی که بر اثر بارش شدید باران در دبی جاری شده را بینید. به گزارش عرشه آنلاین، سیل عظیمی که بر اثر بارش شدید باران در دبی جاری شده، وضعیت عجیبی را در سطح این شهر و همچنین در نقاط حساس نظیر فرودگاه دبی به وجود آورده است؛ به گونه‌ای که هواپیماها برای تیک آف عملاً در حال شنا کردن هستند. این ویدئوهای عجیب را می‌بینید.

وب‌گاه فرارو

همه مدارس در شهرستان‌های جنوب کرمان به غیر از شهرستان کهنوج در روز 29 فروردین ماه تعطیل اعلام شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

منابع محلی می‌گویند بسیاری از مناطق دبی پس از طوفان و بارندگی فوق‌العاده شدید در عرض چند دقیقه دچار سیل و آبگرفتگی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بابک محمودی اظهار داشت: از امروز، 28 فروردین تا ساعت 15 و 30 دقیقه، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای خبر دادند که شمار جانباختگان سیلاب‌های اخیر در افغانستان به 66 نفر افزایش یافته و 36 نفر دیگر هم مجروح شده‌اند.