شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عصر ایران

کلاس‌های درس مدارس شهرستان‌های نَرماشیر، فهرج، ریگان و گُنبکی با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی بروز سیل؛ فردا (چهارشنبه) تعطیل شد و آموزش‌ها به صورت غیرحضوری پیگیری می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طوفان، فعالیت‌های فرودگاه اصلی را برای مدتی مختل کرد و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که هواپیماها روی باند فرودگاهِ غوطه‌ور در آب، جا به جا می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت رسیدگی به حوادث حکومت سرپرست طالبان در نشستی اضطراری با نمایندگان شماری از نهادهای کمک‌رسان در کابل، خواهان رسیدگی به آسیب‌دیدگان حوادث طبیعی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری اطلاع دادند که در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در فرودگاه بین‌المللی دبی بسیاری از پروازها لغو شده یا به تعویق افتاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از پنج شهرستان شرقی استان کرمان، فرماندار شهرستان بم هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه اتخاذ نکرده است.

وب‌گاه عصر ایران

باران‌های شدید منجر به وقوع سیلاب در دبی شد. بر اثر این سیلاب خسارت‌هایی به شهروندان وارد شده است. تصاویری از سیلاب در خیابان‌های دبی و نحوه تردد خودرو‌ها را ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

یوسف میرشکاری، فرماندار شهرستان فاریاب (استان کرمان) نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های سیل آسا در روز چهارشنبه 29 فروردین ماه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

با جاری شدن سیل در شهر‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان 135 نفر در قالب 35 خانوار دچار حادثه شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد رسولی شاعر آئینی درباره عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شعری سرود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی بارش باران های شدید و مداوم در تانزانیا، ده ها نفر در این کشور جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه ورزش سه

سیل شدید در دبی باعث تعطیلی تمرین تیم سعید عزت‌اللهی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در هفت استان کشور، از امدادرسانی به بیش از 200 نفر از افراد حادثه‌دیده خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از فراهم بودن محل اسکان امن و اضطراری در مدارس سطح شهر زهکلوت خبر داد و گفت: اهالی کروچان به این مکان‌ها منتقل خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در 7 استان، از امدادرسانی به بیش از 200 نفر خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

باز هم هشدار سیل و وضعیت قرمز در جنوب و جنوب غربی ایران داده شده است. سامانه بارشی جدید در راه استو از سه شنبه تا پنج‌شنبه ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از صدور دستور تخلیه سه روستا در شهرستان های جازموریان و منوجان به دلیل طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب طی امروز (سه شنبه) خبر داد.