شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه نگرانی‌هایی از بروز کم‌آبی در استان‌های تهران، خراسان رضوی و قزوین در تابستان 1403 وجود دارد، گفت: «به نظر می‌رسد برای فصل گرم امسال باید نگران تأمین منابع آبی این استان‌ها باشیم، به‌خصوص که مقدار بارش‌های تجمعی این استان‌ها در سال آبی جاری به 36 تا 44 درصد پایین‌تر از شرایط نرمال رسیده است.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از برپایی 3 اردوگاه اسکان اضطراری و امدادرسانی به بیش از هزار نفر در سیل سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ مشروع ایران به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی و در حمایت از این رژیم، چند لایحه را علیه ایران به تصویب رساند. مجلس نمایندگان آمریکا در پی پاسخ مشروع ایران به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی و در حمایت از این رژیم، چند لایحه را علیه ایران به تصویب رساند. به گزارش عرشه آنلاین، مجلس نمایندگان آمریکا بدون در نظر گرفتن حق مشروع ایران برای پاسخ دادن به...

وب‌گاه الف

ارتش زمانی که با انقلاب اسلامی همراه شد و به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت، به یک ارتش انقلابی تبدیل شد و پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام راحل بود.

وب‌گاه الف

رییس‌جمهور گفت: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت. ارتش و سپاه در یک اقدام دقیق و سنجیده کاری کردندکه به فرموده رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی تنبیه شد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جهانی، 87‌درصد شهرداران، چالش‌های آینده زندگی شهری را «آلودگی هوا» و «تغییرات اقلیمی» می‌دانند که منشأ آن‌ها همین «نوع زندگی ساکنان شهر‌ها و تاثیر مخرب آن بر شرایط طبیعی شهر» است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس نمایندگان آمریکا بدون در نظر گرفتن حق مشروع ایران برای پاسخ دادن به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، در پی عملیات "وعده صادق" ایران علیه اراضی اشغالی، چند لایحه ضدایرانی را تصویب کرد، اما هنوز مشخص نیست که سنا اقدامی در ارتباط با آن انجام دهد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل و رییس ستاد مدیریت بحران فرودگاه های استان کرمان با اشاره به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی و لزوم پشتیبانی و امداد رسانی در نقاط بحرانی بیان کرد: به پنج فرودگاه عملیاتی این استان حالت آماده باش کاملا ابلاغ شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجلس نمایندگان آمریکا بدون در نظر گرفتن حق مشروع ایران برای پاسخ دادن به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی، در پی عملیات "وعده صادق" ایران علیه اراضی اشغالی، چند لایحه ضدایرانی را تصویب کرد، اما هنوز مشخص نیست که سنا اقدامی در ارتباط با آن انجام دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حال دانشمندان می‌گویند پدیده قدرتمند آب‌وهوایی ال نینو که در یک سال گذشته، در کنار تغییر اقلیم، به افزایش بی‌سابقه دما دامن زد پایان یافته است. ال نینو تمام شد؟ ال نینو در زبان اسپانیایی به معنای پسر کوچک است. ال نینو، یک رویداد اقلیمی بزرگ است که بر اثر تغییراتی در جریان‌های اقیانوسی در اقیانوس آرام ایجادمی‌شود. حال دانشمندان می‌گویند پدیده قدرتمند آب‌وهوایی ال نینو که در یک سال گذشته،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بارش کم‌سابقه باران و جاری شدن سیل در دبی خبر ساز شد.

وب‌گاه فرارو

2پل آجری در محله کن سندی معتبر برای نشان دادن قدمت و هویت تاریخی این محدوده است. هنوز اهالی محله کن خاطرات بسیاری از پل قاجاری و پل محمدعلی کنی به یاد دارند. به گفته تهران‌شناسان و اهالی میراث فرهنگی، پل تاریخی کن، تنها پل قدیمی تهران است که سازه آجری دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیشترین بارش‌های امروز برای استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد است.

وب‌گاه فرارو

روز گذشته بارش‌های مداوم 7 استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد در ایران را با سیل درگیر کرد. البته جزیره کیش نیز از سیلاب مصون نماند. نگرانی در ارتباط با بحرانی شدن شرایط هنوز وجود دارد و هشدار‌های قرمز همچنان پابرجا هستند و اگر اتفاق دیگری رخ دهد، به دلیل مسدود بودن راه‌های عبور و مرور نوع امدادرسانی نیز دچار مشکل خواهد شد؛ از سوی دیگر، شرایط برخی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که هشدار قرمز هواشناسی در استان‌های جنوبی تا شب گذشته (28 فروردین) به اوج خود رسید، امروز چهارشنبه (29 فروردین) هشدار قرمز با بارش‌های سیل‌آسا و آبگرفتگی معابر در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد هشدار قرمز برای سیستان و بلوچستان | بارش ها ادامه دارد در حالی که هشدار قرمز هواشناسی در استان‌های جنوبی تا شب گذشته (28 فروردین) به اوج خود رسید، امروز چهارشنبه (29 فروردین) هشدار...