شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری تازه از جزیره قشم منتشر شده که بارش سنگین باران را در این جزیره نشان می‌دهد که از چند روز گذشته هم هواشناسی هشدارهایی در این رابطه داده بود. تصاویری تازه از جزیره قشم منتشر شده که بارش سنگین باران را در این جزیره نشان می‌دهد که از چند روز گذشته هم هواشناسی هشدارهایی در این رابطه داده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت دفاع آمریکا با تلاش برای کم اهمیت جلوه دادن پاسخ مشروع ایران به اقدامات متجاوزانه اسرائیل طی حمله گسترده موشکی و پهپادی شامگاه شنبه به اراضی اشغالی، تلویحا اشاره کرد که آمریکا در پاسخ نظامی احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران شرکت نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حامد کرزای در بیانیه‌ای به افزایش نگران‌کننده و هشدارآمیز درگیری‌های جهانی پرداخته و بر ضرورت اقدام متمرکز بین‌المللی برای حفظ صلح جهانی تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

حسین ظفری با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی برای امروز و فردا در برخی از مناطق استان‌های بوشهر، هرمزگان، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان گفت: «طی امروز و فردا مناطقی از این پنج استان تحت تأثیر بارش شدید باران قرار دارند. در همین راستا نیز آماده‌باش کامل به استان‌های مورد نظر داده شده و مرخصی اعضای ستاد مدیریت بحران این استان‌ها لغو شده است.»

وب‌گاه عصر ایران

به‌دنبال وقوع سیلاب بر اثر بارندگی‌هایی که در عصر روز یکشنبه هفته جاری در منطقه «کارواندر» شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان رخ داد، 4 کارگر راه‌سازی که با لودر قصد بازگشایی مسیر را داشتند در رودخانه «دامن» دچار حادثه سیلاب شدند که تلاش برای پیدا کردن جسد یکی از کارگران ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور، ضمن تایید مرگ 3 نفر به علت سیلاب گفت: فوت این سه نفر مربوط به سیلاب‌هایی بود که دیروز در سیستان و بلوچستان داشتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول صهیونیست در اظهاراتی اذعان کرد منافع ایران در خارج را هدف قرار می دهد. مسئول صهیونیست در اظهاراتی اذعان کرد منافع ایران در خارج را هدف قرار می دهد. به گزارش عرشه آنلاین، یک مسئول صهیونیست اذعان کرد که ایران منافع متعددی در منطقه داد و این مساله باعث می‌شود که گزینه‌های پیش روی رژیم صهیونیستی برای اقدام متعدد باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اثر بارش های شدید باران، جزیره کیش هم دچار سیل شد. تصاویری از وضعیت این جزیره منتشر شده است. بر اثر بارش های شدید باران، جزیره کیش هم دچار سیل شد. تصاویری از وضعیت این جزیره منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، ویدئویی از جاری شدن سیل در جزیره کیش بر اثر بارش لحظه‌ای شدید باران ببینید. / ایرنا

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان مدیریت بحران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی قوی در جنوب کشور گفت: 3 نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان جان باخته اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: باتوجه به رهاسازی آب سدها و آب‌بندان‌ها، لازم است که ساکنان پایین دست از استقرار در مسیل‌ها خودداری کنند. همچنین از توجه به اخبار و شایعات پرهیز کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره در نشستی خبری ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان در 7 ماه گذشته، اظهار کرد: حکم اینجانب 14 شهریور ماه سال گذشته توسط ریاست جمهوری ابلاغ شد؛ در این مدت اقدامات بسیاری صورت گرفته است. جزییاتی از نحوه برگزاری مصاحبه وی ادامه داد: اکنون سازمان عمر 20 ساله خود را پشت سر گذاشته است. طی 20 سال گذشته...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ما هشدار‌های قرمز را صادر کرده ایم و تاکنون کشته نداشته ایم، اما تنها 3 نفر در منطقه عسلویه مصدوم شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایران فقط اسرائیل را تحقیر نکرده، بلکه، آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان را هم تحقیر کرده است که برای رهگیری موشک‌های ایران به کمک اسرائیل آمده بودند و کاری از پیش نبردند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهرداران شهرهای مختلف کشورمان به‌ویژه شهردار پایتخت را می‌توان از روی دو خط کش جهانی شامل «خطوط قرمز بهترین شهرداران دنیا» و همچنین «مشخصات سبزترین شهرهای جهان»، محک زد و درباره کارنامه عملکرد آن قضاوت کرد. مطالعه ای که توسط تحلیلگر مجله «تجارت فردا» درباره دو دغدغه روز شهرداران موفق در کشورهای مختلف و راه چاره آنها برای حل مسائل شهری انجام شده است، نشان می‌دهد: در حال حاضر «پیامدهای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی اعلام هشدار هواشناسی، کلاس های درس برخی مدارس در شهرستان‌های استان فارس در روز سه‌شنبه، 28 فروردین به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

کمیته ملی مدیریت اضطراری عمان اعلام کرد دست‌کم 12 نفر بر اثر سیل در عمان جان خود را از دست دادند. کشته شدگان شامل 9 دانش آموز، دو عمانی و یک مهاجر خارجی هستند. جست‌وجو برای یافتن پنج مفقود در جریان است. بخش‌های مختلف عمان در پی باران‌های سیل آسا که این کشور را درنوردید و منجر به جاری شدن سیل شد، زیر آب رفته است. پیش از این جسد یک کودک در وادی البطحا در المذیبی پیدا شده بود. پلیس سلطنتی...