شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از صدور دستور تخلیه سه روستا در شهرستان های جازموریان و منوجان به دلیل طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب طی امروز (سه شنبه) خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

جنوب ایران هم‌اکنون درگیر شدیدترین بارش‌ها است که در همین زمان کوتاه سیل هم به راه انداخته است. گفته می‌شود که تا کنون 7 استان درگیر سیل و آبگرفتگی شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

دستور تخلیه سه روستای جنوب کرمان به دلیل طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ کرملین از گفت‌وگوی روسای جمهور ایران و روسیه درباره پاسخ تلافی‌جویانه ایران به اقدامات متجاوزانه اسرائیل و تحولات منطقه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاخ کرملین از گفت‌وگوی روسای جمهور ایران و روسیه درباره پاسخ تلافی‌جویانه ایران به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی و تحولات منطقه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در هفت استان کشور، از امدادرسانی به بیش از 200 نفر از افراد حادثه‌دیده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجتبی جباری در یک سال گذشته پای به عرصه کتاب و فرهنگ گذاشته و در کتابسرای راوی میزبان علاقمندان این حوزه است، بدون شک او در دوران فوتبال حرفه‌ای یکی از بازیکنان ممتاز فوتبال ایران بود و در زمین باب میل بسیاری از هواداران مستطیل سبز است. جباری می‌تواند نویسنده خوبی هم باشد، او این بار دست به قلم شده و مطلبی خواندنی را نوشته است مجتبی جباری بازیکن سابق استقلال در یادداشتی در مجله شستی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان از صدور دستور تخلیه سه روستا در شهرستان های جازموریان و منوجان به دلیل طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب طی امروز (سه شنبه) خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان بویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

در بارندگی‌های مجزا در عمان که طی روزهای اخیر جریان داشته است نیز، تاکنون دست کم 18 نفر جان خود را از دست داده و تیم‌های امداد و نجات همچنان به‌دنبال مفقودشدگان هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان جان‌باختن تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان به ویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت. سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور...

وب‌گاه عصر ایران

شمار تلفات بارندگی شدید و سیلاب در عمان به 18 تن افزایش یافته است. مقامات محلی می‌گویند 10 تن از قربانیان حوادث مرتبط با این سیل کودک هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس از نامه به 32 کشور جهان و درخواست از آن‌ها برای اعمال تحریم علیه برنامه موشکی ایران و تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران ایران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه اسرائیل با هراس از قدرت برنامه موشکی و پهپادی ایران در نامه‌ای به 32 کشور خواستار تحریم برنامه موشکی ایران و قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست تروریستی این کشورها شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سابرینا سینگ» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در گفت‌گویی در پاسخ به این که آیا آمریکا در صورت پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران در پی عملیات «وعده صادق»، از این عملیات حمایت خواهد کرد یا نه، گفت: ما نمی‌خواهیم شاهد گسترش جنگ غزه و اسراییل در منطقه باشیم و این دلیل مستقر کردن جنگ‌افزارهایمان در منطقه است.