یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آمار تازه ای که از سوی دفتر اطلاعات و داده های آب کشور منتشر شده نیز کاهش بارش ها قید شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مردم ایران در بسیاری از نقاط سال را با باراش باران نو کردند اما با وجود وقوع بارش در کشور، همچنان وضعیت بارشی مطلوب ارزیابی نمی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: اطمینان می‌دهم سال 1403 سال رونق بیشتر تولید و اقتصاد، کاهش بیشتر نرخ تورم و خدمت‌رسانی گسترده به مردم است.

وب‌گاه الف

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403 ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.

وب‌گاه الف

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری کردند.

وب‌گاه الف

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1403 را سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی خود با بیان اینکه جهش تولید جز با مشارکت مردم اتفاق نخواهد افتاد، سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال 1403، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب اسلامی سال 1403 را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1403 ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه جهش در تولید بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان‌پذیر نیست خاطر نشان کردند: باید موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف شود و ظرفیت‌های بزرگ مردمی فعال شوند.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب سال 1403 را سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نام‌گذاری کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال 1403، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القُلوبِ و الأبصار، یا مدبر الیلِ و النهار، یا مُحول الحَولِ و الأحوال، حَول حالَنا الی أحسَنِ الحال. تبریک عرض میکنم به همه‌ی ملت عزیز...

وب‌گاه مشرق نیوز

کاشان به شهر گل‌های خوش عطر و خانه‌های تاریخی مشهور است، شهری با جاذبه‌های تاریخی، باستانی، طبیعی و آئین‌های سنتی که در میان همگان شهرت دارد.

وب‌گاه الف

روابط عمومی ارتش در آستانه حلول سال نو خورشیدی، دل نوشته فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای قدردانی از سربازان در حراست از حدود و ثغور مرزهای ایران اسلامی را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندار شهرستان مارگون گفت: در پی بارش های اخیر راه ارتباطی 30 روستای شهرستان مارگون مسدود شده است.