یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد: 8 استان تحت تأثیر سامانه بارشی قوی و در وضعیت صدور هشدار قرمز بارندگی قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش همواره آماده امدادرسانی به مناطق مستعد خطر و سیل‌خیز است.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: بیشتر بارش‌های این سامانه بر روی شمال غرب و غرب استان و بخش‌هایی از مرکز استان است. در شهر شیراز هم امشب اوج و تراکم بارش‌ها را شاهد خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی قوی در 8 استان، نیروهای امدادی تا صبح امروز به 586 نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی و کولاک برف امدادرسانی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از امدادرسانی به 586 نفر درپی وقوع سیل، آبگرفتگی و کولاک برف در هشت استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به سیل و آبگرفتگی در هشت استان از اسکان اضطراری 130 نفر در عملیات جوی طی 2 روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی درباره وقوع سیلاب در 3 استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی درباره وقوع سیلاب در 3 استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام هواشناسی چهارشنبه (1 فروردین ماه) در غالب مناطق کشور به جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان، در ساعاتی از روز بارش و وزش باد خواهیم داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی جزئیات نخستین حادثه در پایتخت در سال 1403 را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

اگر اهل پیاده‌روی در مسیر‌های سخت هستید می‌توانید با یک ساعت حرکت به سمت شمال آهار به آتشگاه قصران برسید، آتشگاهی که قدمت آن به دوره ساسانی برمی‌گردد و تا سده‌ها بعد از ساسانیان همچنان روشن بود و محل عبادت ساکنان به‌شمار می‌رفت. قصه جالب آتشگاه شنیدنی است و آن‌طور که اهالی می‌گویند این آتشگاه پناهگاه زوج عاشق جوانی بود که برای رسیدن به یکدیگر به این کوه پناه آوردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از جمعه خبر داده و اعلام کرده است که امروز از شدت بارش‌ها در نیمه غربی کاسته می‌شود و در کل کشور به‌جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار باران، رعدوبرق و در مرکز و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. پنجشنبه در مناطقی از شمال شرق بارش پراکنده روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شش ماه نخست سال آبی از ابتدای مهر 1402 در حالی به پایان می‌رسد که بارش‌ها همچنان نسبت به دوره بلندمدت 27 درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیل روستاهای «سیلاب و کلوار» را در محاصره کامل قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت آیت الله خامنه ای در پیام های نوروزی خود بیشتر بر روی مسائل اقتصادی و تولید داخلی تأکید داشته اند.